Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محمدخان عضو سابق حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  مطرح شدن زمزمه‌هایی مبنی بر ائتلاف اصلاح‌طلبان با برخی چهره‌های شاخص اصولگرا گفت: ائتلاف معمولا خوب است و زمانی که افراد و احزاب با هم ائتلاف می‌توانند یک حزب مستقل درست کنند و برای انتخابات کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از از پیدایش ائتلاف‌ فصلی جریان‌‌های سیاسی در زمان انتخابات و ناپدید شدن یکباره آنان افزود: یکی از کار‌های مهم حزب تربیت نیرو از نظر سیاسی و تخصصی است و ائتلاف باعث تربیت نیروی جدید می‌شود، اما متاسفانه برخی ائتلاف می‌کنند و تنها به دنبال نتیجه کار هستند و زمانی که انتخابات تمام می‌شود می‌روند تا دوره بعدی انتخابات پیدایشان شود.

محمدخان در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر حرف این آقایان این است که ما با تندروی‌های طرفین مخالف هستیم، ولی آدمای معتدل طرفین را قبول داریم و با آن‌ها کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدخان اعتدال و توسعه لاریجانی عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد