Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@12:02:22 GMT

برگزاری جشنواره تکنوازان در البرز

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۱۲۶۳

برگزاری جشنواره تکنوازان در البرز

به گزارش خبرگزاری برنا، سارا بهراد با اعلام این خبر اظهار داشت:انجمن موسیقی البرز با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با همکاری موسسه فرهنگی هنری هشت بهشت سبز نخستین جشنواره "تکنوازان" را در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ٢٠:٣٠ در سالن سیروس صابر برگزار می کند.  بهراد خاطرنشان کرد: این جشنواره که از برنامه های حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز می باشد در رده ی سنی بزرگسالان و غیر رقابتی و در دو گرایش موسیقی سنتی(دستگاهی) و موسیقی کلاسیک غربی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: اولین دوره این جشنواره که به نام "شب تار و سه تار" نامگذاری شده در روز معلم و در راستای ارج نهادن به مقام معلم و تقدیر از معلمان پیشکسوت موسیقی استان طراحی شده است.  بهراد یادآور شد: روند جشنواره به گونه ای طراحی شده است که در فصول مختلف سال و در دوره های متعدد با نامگذاری های گوناگون اجرا شود. وی در پایان عنوان کرد: پاسداشت از هنر تکنوازی و حفظ میراث بداهه نوازی در عرصه موسیقی بویژه موسیقی ایرانی و همچنین شناسایی و کشف استعدادهای این عرصه و تقدیر از کوشندگان این رشته مهمترین هدف این جشنواره است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز فرهنگی هنری معاون موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز