Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سعی کنیم در انجام کارهایمان عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده و میزان احترام افراد را حفظ کنیم. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیت الله ملک حسینی در نشست با مدیر و برخی از کارکنان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ضروری است با تعامل مطلوب با مجموعه مدیران و خیران و همچنین استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان در مجلس به فکر توسعه فضاهای آموزشی باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در برخی مناطق از جمله حاشیه شهر یاسوج شد و افزود: عملکرد مجموعه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکنون رضایت بخش بوده است و امیدوارم سرعت فعالیت‌ها در این اداره بیش از پیش شود.

نامه جنبش عدالت‌خواه به "رئیسی" درباره خصوصی سازینامه رئیس دیوان عدالت به وزیر کشور: ماده 100 قانون شهرداری‌ها ناکارآمد و تخلف‌زاست/لزوم پیگیری فوری اصلاح قانونساماندهی سهام عدالت در دستورکار نمایندگان

ملک حسینی ابراز کرد:  عطر و بوی امر مدرسه سازی برای همیشه در جامعه استشمام می‎شود و قبل از آن دارای اجری اخروی است.

وی با بیان اینکه خداوند معرفت را در درون انسان‎هایی که دوستدار آن‌هاست قرار می‎دهد، ابراز کرد: خیر و برکت ناشی از مدرسه‎سازی برای همیشه باقی خواهد ماند و در ساخت و ساز مدارس باید تمام مناطق نیازمند مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر کسی در حد توان و به سهم خود می‎تواند در این اقدام ارزشمند مدرسه سازی سهیم شود و همه باید در حفظ و نگهداری  فضاهای آموزشی، جلوگیری از هدر رفت و سرمایه‌ها فعال و کوشا باشیم.

ملک حسینی با تأکید بر اینکه هیچ کاری ارزشمندتر از گام برداشتن در مسیر علم نیست، تصریح کرد: تمام انسا‎ن‌ها روزی از این دنیای گذرا خواهند رفت حال اگر انسان عملکرد مناسبی داشته باشد در روز قیامت همچون دانه‎ای به بار خواهد نشست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر اینکه احداث فضاهای اموزشی در استان با بالاترین ضریب امنیتی و ظرافت کاری صورت می‌گیرد، بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیازمند حمایت خیران است.

پیروز کرمی خاطرنشان کرد: بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خردادماه امسال به صورت باشکوه و ی با حضور خیران و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس