Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در این مدت ۷ باند سرقت متلاشی و ۴۹ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی افزود: توقیف ۴۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و انتقال آنها به پارکینگ از دیگر اقدامات صورت گرفته در فروردین امسال بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در اولین ماه سال، ۴ طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا و در این راستا علاوه بر کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر، ۳۴۸ خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر و ۴ واحد صنفی نیز پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز گفت: در فروردین ۳۰ میلیارد ریال قاچاق کالا کشف و ۵۰ نفر نیز دستگیر شدند.

براری همچنین از دستگیری ۴۷ تن از اراذل و اوباش سطح شهرستان خبر داد و گفت: از آنها چند سلاح سرد نیز کشف شد

کد خبر 4599214

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت