Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه سازگفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار ،افزایش ایمنی مدارس امروز چهار شنبه همزمان در چهار صد و ۵۰ مدرسه خیرساز آغاز در استان یزد به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانافر با بیان اینکه میزان مشارکت خیرین استان در احداث فضا‌های آموزشی و پرورشی حدود سی و پنج درصد است، افزود: در سال ۱۳۹۷ حدود چهل میلیارد تومان از سوی خیرین در قالب بیست و نه پروژه جهت ساخت و ساز فضا‌های آموزشی و پرورشی در استان جذب شده و در حال حاضر نود پروژه خیری در سطح استان در دست اجرا است

مدیر کل آموزش و پروش استان برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و عنوان کرد: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جذب مشارکت‌های مردمی جدید در حال برگزاری‌ است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار امیدواری کرد رویکرد مدرسه‌ای برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و تجلیل دانش آموزان از خیرین تعامل و پیوند خیرین مدرسه ساز با دانش آموزان را تقویت کند.

انتهای پیام/ی

یست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در استان یزد آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز

استاندار قم خطاب به مدیران ارشد استان گفت: خیرین مدرسه‌ساز که به این امر خداپسندانه اقدام می‌کنند نباید در بروکراسی اداری گیر کنند و همه دستگاه‌ها موظف به حمایت از آنان هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری امروز در مراسم افتتاحیه یک مدرسه خیرساز گفت: سرانه آموزشی استان متاسفانه پایین بوده و حتی با متوسط کشور هم فاصله زیادی داریم.

وی افزود: رفع و جبران کمبود‌های سرانه آموزشی در کشور موضوع مهمی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته و اقدامات خوبی هم در کشور در این زمینه انجام شده است.

استاندار قم گفت: امروز شاهد حضور فعال و پویا خیرین عزیز مدرسه‌‌ساز در استان هستیم که با تمام توان پای کار هستند تا اقدامی برای فرزندان این سرزمین قرار‌ بگیرد.

وی بیان کرد: بنده خود را خادم خیرین مدرسه‌ساز می‌دانم و این را اعلام می‌کنم که هر خیری این اقدام خداپسندانه را انجام دهد و بنایی برای نظام تعلیم و تربیت کشور آماده کند مورد حمایت همه جانبه بنده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد