Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@02:17:13 GMT

مصرف سوخت سي. ان. جي در خراسان رضوي کاهش يافت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۲۸۸

مصرف سوخت سي. ان. جي در خراسان رضوي کاهش يافت

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي گفت: مصرف سوخت سي. ان. جي اين استان در فروردين ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش يافته است.

علي اصغر اصغري روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در فروردين ماه امسال 46 ميليون و 715 هزار و 152 متر مکعب سوخت سي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان. جي در منطقه خراسان رضوي مصرف شد در حالي که مصرف اين سوخت در مدت مشابه پارسال 48 ميليون و 592 هزار و 823 متر مکعب بود.
وي ادامه داد: مصرف نفت گاز هم در اين دوره زماني نسبت به پارسال چهار درصد کاهش يافته است و در فروردين ماه امسال 66 ميليون و 416 هزار ليتر نفت گاز در منطقه خراسان رضوي مصرف شد.
او اضافه کرد: در فروردين ماه امسال 140ميليون و 917 هزار ليتر بنزين در اين استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال هشت درصد افزايش داشت.
شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي شهرستانهاي مشهد، چناران، کلات، بينالود، فيروزه، نيشابور، فريمان، قوچان، تربت جام، تايباد، درگز و سرخس را زيرپوشش خود دارد و 134 جايگاه سوخت سي. ان. جي 53 جايگاه اختصاصي بنزين و 73 جايگاه نفت گاز و بنزين در اين منطقه خدمات دهي مي کنند.
1922/7507
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضاپور در گفتگویی با بیان اینکه دمای هوای استان از صبح امروز، سه‌شنبه به طور تدریجی روند کاهشی گرفته است، اظهارکرد: این استان اواخر هفته جاری روزهای خنکی را سپری خواهد نمود و این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

وی گفت: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

رضاپور افزود: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند، تصریح کرد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است و دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898643

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت امسال آخرین مهلت برای تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال