Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:13:52 GMT

عبدی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۳۹۷

عبدی مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی شد

داور سابق و مدرس داوری فوتبال ساحلی به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان انتخاب شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رضا عبدی که از داوران باسابقه و بین‌المللی فوتبال ساحلی بوده، همچنین مدرس داوری این رشته است، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ساحلی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی در حوزه قضاوت این رشته ورزشی سابقه داشته و از مدرسان برجسته در حوزه داوری فوتبال ساحلی محسوب می‌شود. بر همین اساس انتظار می‌رود تجارب و دانش وی در این حوزه تأثیرگذار باشد.

برگزاری نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال