Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- انجمن لوازم صوتي و تصويري ايران خروج برندهاي ال.جي و سامسونگ از کشورمان به دليل تشديد تحريم ها را تکذيب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اقتصادي ايرنا، انجمن لوازم صوتي و تصويري ايران ضمن رد خبر منتشرشده در برخي رسانه ها، آن را ناشي از سودجويي سوء استفاده کنندگان برشمرد و تاکيد کرد: همکاري با برندهاي ياد شده همچنان ادامه دارد و بيان چنين مطالبي در شرايط ملتهب فعلي، جز وارد کردن شوک به بازار نمي تواند نتيجه ديگري داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومي سامسونگ در ايران ضمن رد اخبار منتشر شده مبني بر خروج اين شرکت از ايران، اعلام کرد: سامسونگ همواره ارزش زيادي براي خانواده هواداران و کاربران خود در ايران قائل بوده و با جديدترين نوآوري‌ها، فناوري‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندي در اين کشور داشته است.
سامسونگ در اين بيانيه افزوده است: با وجود تمام تحولات خارجي و جغرافيايي-سياسي، اين مساله تغييري نکرده است. ما همواره متعهديم تا تمام تلاش خود را براي امکان ادامه دسترسي مردم ايران به محصولات نوآورانه‏ ‌مان فراهم کنيم.
به گزارش ايرنا، اعلام خروج برندهاي مطرح کره اي در حالي است که پيش از اين نماينده شرکت سامسونگ در منطقه در حضور وزير اسبق صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود ايران از توان بالايي براي تبديل شدن به مرکز صادراتي منطقه در لوازم خانگي برخوردار است.
امروز با انتقال فناوري کره جنوبي در زمينه ساخت و توليد انواع لوازم خانگي، حتي تعمير و نگهداري خطوط توليدي و ماشين آلات به دست مهندسان ايراني انجام مي شود و با راه اندازي واحدهاي تحقيق و توسعه (R&D) در عرصه طراحي و ساخت قالب هاي جديد اقدام هاي خوبي شده است.
يکي از برندهاي کره اي حتي در شرايط سخت تحريم هاي دوره گذشته اجازه توليد به ايران داد و همين موضوع ارزش افزوده بالايي براي کشور به دنبال داشته است.
اهميت اين موضوع وقتي بيشتر مي شود که بدانيم تا پنج سال پيش واردکننده محض لوازم خانگي از کره جنوبي بوديم اما امروز در محصولات گروه برودتي چون يخچال و سايد درصد چشمگيري داخلي سازي صورت گرفته است و هر روز بر عمق ساخت داخل آن افزوده مي شود.
اقتصام*3065**9189
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد