Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه است، گفت: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به صورت نمادین در محور های موصلاتی استان همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی صحیح و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین آحاد مردم آمار تصادفات و حوادث جاده ای به حداقل می رسد، بیان کرد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه سازی خانوداه ها توسط کارشناسان مجرب در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در ادامه افزود: امیدواریم با توزیع برشور ها و پوستر های تبلیغاتی، توصیه های ترافیکی و اقدامات کارشناسی  تصادفات و حوادث جاده ای در استان کاهش یابد.

وی با تاکید بر استفاده از حمل و نقل عمومی جاده ای ، بیان کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی به جهت افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات همواره به مردم توصیه می شود.

انتهای پیام/د.ا

روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محور‌های پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می‌آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ‌به‌رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

او با اشاره به فرسوده بودن سیستم‌های روشنایی موجود در گردنه زاغه تصریح کرد: به‌منظور ارتقاء ایمنی و رفع خاموشی‌های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه‌خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه‌های ایمن استان همدان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی