Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان درگفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه است، گفت: در این روز مانور سراسری با حضور نیروهای امدادی از راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به صورت نمادین در محور های موصلاتی استان همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی صحیح و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین آحاد مردم آمار تصادفات و حوادث جاده ای به حداقل می رسد، بیان کرد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه سازی خانوداه ها توسط کارشناسان مجرب در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان در ادامه افزود: امیدواریم با توزیع برشور ها و پوستر های تبلیغاتی، توصیه های ترافیکی و اقدامات کارشناسی  تصادفات و حوادث جاده ای در استان کاهش یابد.

وی با تاکید بر استفاده از حمل و نقل عمومی جاده ای ، بیان کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی به جهت افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات همواره به مردم توصیه می شود.

انتهای پیام/د.ا

روز ملی ایمنی حمل و نقل و روز بدون حادثه در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سراسری «پویش چشم به راهیم» در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صداو سیما استان همدان، مهرداد آهکی کمک به افزایش ایمنی در سفر‌های نوروزی برای خودرو‌های شخصی و عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محور‌های اصلی و منتخب را از مهم‌ترین اهداف این پویش اعلام کرد. 

او تصریح کرد: به کارگیری ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف و برنامه‌های ایمنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی، ایجاد جاذبه‌های جاده‌ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر و کمک به آشنایی مسافران نوروزی با تمدن و فرهنگ استان از دیگر اهداف این پویش است.

او تصریح کرد : در این پویش تلاش می‌شود تا با استفاده از قابلیت رشته‌های مختلف هنری، موضوعات و محورهایی، چون حواس پرتی آنی، خستگی و خواب آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شب، رانندگی در شرایط خاص، چراغ روشنایی، تمیزی و قابل شناسایی بودن خودرو، درست بودن ضامن کمربند ایمنی، آشنایی با اصول رانندگی در آزادراه و راه اصلی و موارد دیگر به مخاطبان و گروه هدف ارایه شود.

دیگر خبرها

  • ۲۹ مجتمع خدماتی رفاهی بوشهر آماده مسافران نوروزی است
  • 30 گشت راهداری گلستان در طرح نوروزی فعال هستند
  • پویش فرهنگی –ایمنی «چشم به راهیم» در مازندران آغاز به کار کرد
  • استقرار ۵۰ اکیپ راهداری در جاده‌های همدان
  • طرح پویش «چشم به راهیم» در خراسان جنوبی افتتاح شد
  • آغاز به کار پویش فرهنگی ایمنی «چشم به راهیم» در گلستان
  • طرح سراسری پویش "چشم به راهیم" در استان اردبیل آغاز شد
  • اجرای طرح سراسری «پویش چشم به راهیم» در استان همدان
  • ۱۸ روز با پویش نوروزی، چشم به راهیم
  • اجرای طرح ۶۰-۳۰ در محورهای ورودی استان همدان