Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:04:12 GMT

بازگشایی بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۲۶۱۸

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت با زیربنای 400 مترمربع و با اعتبار افزون بر 150 میلیون تومان با تلاش خیرین حوزه سلامت (یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان) در مدت کمتر از 2 ماه بازسازی و وارد چرخه درمان استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طلعت کاویانی اظهار داشت : بازسازی بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت در راستای نیاز شهروندان و با توجه به تعدد مراجعان و فرسوده بودن زیرساخت های درمانی از اسفندماه سال 97 تحت بازسازی قرار گرفت، تجهیزات این بخش نیز ارتقاء یافته است.
بخش غدد و روماتولوژی بیمارستان رازی رشت دارای ۲۳ تخت بیمارستانی با ۱۲ اتاق است.
بیمارستان رازی بزرگترین بیمارستان گیلان به لحاظ وسعت است که متنوع ترین خدمات عمومی، مسمومیت، داخلی، جراحی ( عمومی و توراکس)، تخصصی و فوق تخصصی را توسط بیشترین عضو هیات علمی به بیماران خود ارائه می دهد. این مرکز آموزشی پژوهشی درمانی تنها بیمارستان دارای 3 مرکز تحقیقات مصوب است که در زمان حاضر شامل 13 بخش بستری به اضافه 2 اتاق عمل جراحی (عمومی و توراکس- ارولوژی) و 11 واحد تشخیصی به همراه ساختمان های اداری است.
بیمارستان رازی تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دولتی رادیوتراپی و شیمی درمانی، سنگ شکن و خدمات فوق تخصصی گوارش، ریه، خون، غدد و روماتو در استان است، این بیمارستان دارای متخصصان زبده برای انجام اعمال جراحی پیوند در استان گیلانست که در حال حاضر تنها در این مرکز پیوند کبد و کلیه انجام می شود.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان عمل جراحی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است