Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیوان تیشه‌گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت: در راستای به مناسبت گرامیداشت ششم اردیبهشت‌ماه روز "سنه" و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در سنندج برگزارمی شود.
وی افزود: این همایش از ساعت ۸ صبح روز جمعه ششم اردیبهشت‌ماه از میدان هفت آسیاب (میدان گاز) به سمت پارک کودک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیشه گران بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی از طریق چادر‌هایی که در میدان آزادی و میدان اوراز سنندج برپاشده است، ثبت‌نام کنند.

وی اعلام کرد: در پایان این همایش پیاده‌روی و به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی نفیسی نظیر دو چرخه، تبلت و بیش از ۳۰ عدد کارت هدیه اهداء خواهد شد.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت نمود، با حضور پرشور در این همایش ورزشی اولین سال برگزاری مراسم‌های روز سنه را جشن بگیریم.

گفتنی است؛ در تقویم روز ششم اردیبهشت بنام روز سنه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود