Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:55:50 GMT

افزون بر 683هزار سند تک برگ در کرمان صادر شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۱۸۴

افزون بر 683هزار سند تک برگ در کرمان صادر شد

به گزارش ایرنا ، رضا طالبی زاده روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی روسای ادارات ثبت سراسر استان کرمان افزود: اسناد مالکیت رسمی باید جایگاه ویژه خود را که قانونگذار پیش بینی کرده پیدا کند و رجحان این اسناد نسبت به اسناد عادی در دعاوی کیفری و حقوقی مد نظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه قوانین ثبتی و مدنی جایگاه ویژه ای برای اسناد رسمی قائل شده اند و در صورت صحت تنظیم اسناد مالکیت رسمی، نمی توان آنها را مورد تردید و انکار قرار داد اظهار داشت: اسناد عادی به لحاظ شرایط تنظیم و اینکه شخص می تواند نسبت به آنها ادعای جعل یا تردید و یا انکار داشته باشد از مردم خواست معاملات خود را با حضور در دفترخانه های اسناد رسمی به صورت رسمی تنظیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان تدابیر انجام گرفته در خصوص حفظ اسناد مالکیت مردم و دولت تصریح کرد: با استفاده از بایگانی های مستحکم و مکانیزه و سامانه اعلام و اطفای حریق کلیه پرونده های ثبتی و مستندات مالکیت مردم در شرایط مطلوبی نگهداری می شود.
طالبی زاده بیان داشت: با اسکن و آرشیو الکترونیک بیش از 620 هزار پرونده مشتمل بر 24 میلیون برگ سرعت خدمت رسانی به مردم شریف استان تسریع یافته و نگرانی ها در زمینه سرقت پرونده ها و جعل اوراق ثبتی کاهش یافته است و امیدواریم تا پایان سالجاری تمامی پرونده های ثبتی در سطح استان اسکن و آرشیو الکترونیکی شوند.
وی با ابراز خرسندی از جذب اعتبارات قابل توجه به وسیله ثبت استان و تکمیل پروژه های عمرانی گفت: در سالجاری ساختمان های جدیدالتاسیس ادارات ثبت انار و ارزوئیه افتتاح می شوند تا در شرایط بهتری به مردم این شهرستان ها خدمت رسانی انجام شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با قدردانی از مسئولان و کارکنان ادارات ثبت اسناد استان خطاب به روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از مکاتبات غیر ضروری، نظارت بر عملکرد کارکنان و ارشاد و آموزش کارکنان را از جمله مواردی دانست که روسای ادارات باید همواره در امور کاری به آن توجه داشته باشند.
در این گردهمایی از علی رحمانی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رودبار جنوب به لحاظ عملکرد مطلوب در اجرای سیاست های سازمان به عنوان مدیر برتر در سال 97 قدردانی شد.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کرمان خدمت رسانی خدمت رسانی به مردم سرقت صرفه جویی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در نشست تعاملی با مدیران ارشد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طی یک سال سخن گفت.

به گزارش ایسنا، در راستای تکالیف قانون حدنگار در خصوص تبدیل اسناد دفترچه ای به کاداستری و سند دارکردن املاک و اراضی فاقد سند مالکیت برای جلوگیری از دست اندازی افراد غیر به املاک و اراضی شهرداری تهران، نشست تعاملی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با اداره ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران ضمن تشکر و قدردانی از همکاری همه جانبه و هماهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، تصریح کرد: نتیجه این تعاملات سازنده، صدور ۶۹۷ مورد سند تک برگ املاک خصوصی و عمومی در طول یک سال شد که در امری بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این نشست تعاملی، موضوع مکاتبه مستقیم شهرداری با ادارات ثبت استان تهران جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری و حذف مراجعه به دفترخانه، مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، موضوع سامانه شمیم و تهیه مختصات UTM از طریق مکاتبه با اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران