Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@07:50:41 GMT

پاسخ سنجیده علی مطهری به یک پرسش حاشیه‌ای

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۳۲۳

پاسخ سنجیده علی مطهری به یک پرسش حاشیه‌ای

به گزارش جام نیوز، آقای «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره بهانه‌گیری‌ها راجع به حضور نیروهای بسیج مردمی عراق در استان خوزستان و مناطق سیل‌زده گفت: این موضوع را نباید خیلی پیچیده جلوه داد. آنان برای کمک به کشور ما آمده‌اند؛ همانگونه که ما برای کمک به داخل عراق می‌رویم.

 

نایب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: نباید به آمدن نیروهای حشد‌ شعبی هنگامی که با موافقت دولت است، بدبین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره اینکه ادعا می‌شود حشد شعبی نیروهای نظامی کشور عراق هستند نه نیروهای امدادی،‌ بیان کرد: آن‌ها نیروهای بسیج مردمی عراق هستند. ارتش این کشور که نیامده است. آن چیزی که مهم است، مسأله اخوت و برادری اسلامی است که ما باید به یکدیگر کمک کنیم. این موضوع هم مسأله مهمی نیست.

 

آقای مطهری ادامه داد: اصل موضوع هیچ اشکالی ندارد. کشورهای اسلامی باید روابط بسیار آسانی با یکدیگر داشته باشند. مرزهای آبی و خاکی یک قرارداد مصنوعی است. وطن آنجاست که اسلام باشد وإلا ایران و عراق که اسم‌گذاری است. هرجا اسلام باشد، وطن همانجاست و لذا باید هردو به هم کمک کنیم.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حشد شعبی بسیج مردمی خوزستان اسلام علی مطهری سیل عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است