Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:24:59 GMT

بورس با کانال ۲۰۳ هزار واحد رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۳۷۶۹

بورس با کانال ۲۰۳ هزار واحد رسید

تمامی شاخص های بورس تهران برخلاف دو روز گذشته از صبح امروز با افزایش همراه بودند و در پایان معاملات امروز شاخص کل با ۹۱۹ واحد افزایش معادل ۰.۴۵ درصد به ۲۰۳ هزار و ۷۷۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، تمامی شاخص های بورس تهران برخلاف دو روز گذشته از صبح امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) با افزایش همراه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای «وتجارت (بانک تجارت)، خساپا (سایپا)، وبملت (بانک ملت)، خودرو (ایران خودرو)، خپارس (پارس خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین – های وب) و فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)» در ساعات ابتدای معاملات بورس جزو پربیینده ترین نمادها بوده اند که در میان آنها وتجارت، وبملت، خودرو، خپارس و فولاد دارای رشد مثبت و نمادهای خساپا و های وب دارای رشد منفی هستند.

 

بنابراین گزارش  در ساعات اولیه معاملات امروز بورس نمادهای «کگل، وبصادر، وتجارت، فولاد، بفجر و وبملت دارای تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس و نماد پارسان دارای تاثیر منفی بر شاخص کل بورس هستند. بر این اساس در پایان معاملات امروز شاخص کل با ۹۱۹ واحد افزایش معادل ۰.۴۵ درصد به ۲۰۳ هزار و ۷۷۷ واحد رسید.

 

بر اساس بررسی های شبکه پولی بانکی امروز بیش از ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۱۶۶ هزار برگه سهم در ۲۸۹ هزار و ۴۹۰ نوبت معاملاتی به ارزش بیش از یک هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان داد و ستد شد. ۷ نماد «کگل با ۱۴۵ واحد، وبصادر با ۹۶ واحد، وتجارت با ۹۳ واحد، بفجر با ۷۰ واحد» بیشترین تاثیر مثبت و ۳ نماد «پارسان با ۱۳۶ واحد، فارس با ۸۳ واحد و ومعادن با ۷۹ واحد» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

 

نمادهای پربیننده امروز نیز در پایان معاملات ۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، خودرو (ایران خودرو)، خساپا (سایپا)، وبملت (بانک ملت)، خپارس (پارس خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین)، فولاد (فولاد مبارکه اصفهان)» بودند.

این در حالی است شاخص کل بورس (سه شنبه سوم اردیبهشت) با 1464 واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۲۰۲ هزار و ۸۵۷ واحد رسیده بود. شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» نیز با ۴۲۲ واحد کاهش معادل ۰.۷۲ درصد به ۵۸ هزار و ۴۶۲ واحد رسیده بود و بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون و ۶۹۹ هزار برگه سهم در ۲۴۹ هزار و ۱۴۰ نوبت معاملاتی به ارزش بیش از ۸۸۰ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان داد و ستد شده بود.

 

 بنابراین گزارش، در پایان معاملات این روز ۷ نماد «فارس با ۱۶۹ واحد، ومعادن با ۱۳۶ واحد، مبین با ۱۲۷ واحد، تاپیکو با ۱۱۴ واحد، کگل با ۱۱۰ واحد و کچاد با ۱۰۱ واحد» بیشترین تاثیر منفی و  نماد «وبصادر با ۲۰۵ واحد» رشد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

۷ نماد «وتجارت (بانک تجارت)، خساپا (سایپا)، خپارس (پارس خودرو)، وبملت (بانک ملت)، خودرو (ایران خودرو)، های وب (داده گستر عصر نوین)، فولاد (فولاد مبارکه اصهفان)» نیز جزو نمادهای پربیننده روز سه شنبه (3 اردیبهشت) بورس بودند./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مسجد مقدس جمکران خسارت سیل سپاه چین کانون مساجد جشنواره مدهامتان رشد شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار