Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:42:46 GMT

کشف سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی در حومه قنیطره

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۰۸۹

کشف سلاح و مهمات آمریکایی و اسرائیلی در حومه قنیطره

منابعی در سوریه از کشف سلاح و مهمات ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان باقی مانده ابزارهای تروریست‌ها در حومه جنوبی "القنیطره" خبر دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، مقادیری سلاح، مهمات و دستگاه‌های ارتباطی پیشرفته ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان باقیمانده‌های تجهیزات تروریست‌ها در جریان عملیات پاکسازی روستاها و شهرهای مناطق آزاد شده در حومه جنوبی "قنیطره" کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری سانا اعلام کرد که تیربارهای متوسط با کالیبر ۳۷، ۲۳ و ۱۴.۵ میلیمتر، گلوله موشک ضد تانک، مهمات مختلف، دستگاه شناسایی مواد منفجره، مین‌های ساخت کشورهای غربی، دوربین و دستگاه‌های ارتباطی ماهواره‌ای، دستگاه‌های پخش اینترنت ماهواره‌ای ساخت کشورهای غربی، تجهیزات پزشکی اتاق عمل و داروهای مختلف که از اردن، عربستان و کویت آمده بودند، کشف شد.

گروه‌های ویژه سوری با همکاری یگان‌های ارتش مستقر در منطقه، به عملیات پاکسازی روستاها و شهرک‌ها در حومه دمشق و قنیطره به منظور حفاظت از جان غیرنظامیان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا اسراييل قنیطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این نیروها یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

به این ترتیب یمنی‌ها طی ۳عملیات دیگر در حمایت از غزه، دو ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار داده‌اند.

کد خبر 847108 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل یمن

دیگر خبرها

  • اوکراین تانکهای پیشرفته آمریکایی را از جبهه عقب می برد
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود