Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:21:56 GMT

جوانان برتر استان ایلام تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۴۳۰۲

جوانان برتر استان ایلام تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، احمد کرمی، معاون عمرانی استانداری ایلام  در جشنواره نشاط و امید  که به منظور تحلیل از جوانان برتر ایلام برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهم ترین مولّفه های کیفی جوانان می باشند که آینده سازان کشور هستند.

او افزود: اگر امروزه در کشور و به تبع استان شاهد پیشرفت و آبادانی هستیم بدون شک به واسطه حضور جوانان در عرصه های مختلف، اجتماعی، اقتصادی و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کرمی در ادامه گفت: ۴۰ درصد از شهدای هشت سال دفاع مقدس کشور قشر جوان بودند و این یعنی جوان در تشکیل نظام نقش کلیدی داشته و به عنوان سرمایه مملکت محسوب می شوند. اوگفت: اگر امروز در بخش ها و حوزه های مختلف کارافرینی، علمی و پژوهشی موفقیتی حاصل شده را مدیون قشر جوان هستیم. مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: در راستای توجه به اوقات فراغت جوانان ایلام، ۲ خانه جوان در شهرستان های چرداول و مهران در حال راه اندازی است همچنین با همدلی استاندار فرهنگسرای جوان ایلام به نام جوانان ثبت و در اختیار انان قرارگرفته است. او افزود: هم اکنون ۵۸ سازمان مردم نهاد در سطح استان در حوزه های اشتغال، ازدواج، مقابله و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و غیره مشغول به فعالیت هستند.   در پایان این مراسم از 16 جوان برتر ایلامی تجلیل شد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اشتغال شهدای هشت سال دفاع مدیرکل ورزش و جوانان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز