Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:12:36 GMT

قاسم‌پور هم در آسیا طلایی شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۳۶۷

قاسم‌پور هم در آسیا طلایی شد

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، به مدال طلا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که کامران قاسم‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم با پیروزی در دیدار فینال، موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: قهرمانی زودهنگام تیم ملی کشتی آزاد ایران در آسیا

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل بهادر قدیروف از تاجیکستان پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار در کمتر از ۴۰ ثانیه مقابل دیپاک پونیا از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر علی گادجی گامیدگادجیف (روسی الاصل) از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

پیش از این در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور صاحب مدال طلا شده بود و در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی به مدال برنز رسیده بود.

آزادکاران کشورمان در ۵ وزن اول صاحب ۳ مدال طلا توسط رضا اطری (۵۷)، بهمن تیموری (۷۹) و رضا یزدانی (۹۷ کیلوگرم) و ۲ برنز (پیمان بیابانی - ۶۵ و یونس امامی - ۷۰ کیلوگرم) شده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی قهرمانی آسیا کشتی آزاد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • صدر جدول طلایی شد