Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، صابر رحیمی در جشنواره استانی امید و نشاط گفت: با پیگیری‌های چندماه گذشته مسئولان ورزش استان و حمایت استاندار برای میزبانی کرمانشاه در برگزاری فینال جام حذفی، مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری این فینال در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه ایرداتی به این ورزشگاه وارد کرده بودند، اما تمام ایرادات در حال رفع شدن است و تا زمان برگزاری مسابقه این ورزشگاه کاملا آماده بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: باتوجه به نشستی هم که با حضور وزیر ورزش و روسای فدراسیون های ورزشی از جمله فدارسیون فوتبال، اسفند سال گذشته در قصرشیرین داشتیم،  میزبانی کرمانشاه برای برگزاری فینال جام حذفی تا 90 درصد قطعی شده است.  همچنین اعتبارات عمرانی حوزه ورزش و جوانان استان طی سال گذشته جذب شده است و امسال هم بنا داریم اعتبارات مناسبی در این دو حوزه را دریافت کنیم.

رحیمی ادامه داد: هفته گذشته درحالی حدود سه میلیارد تومان را بین هیات‌های ورزشی استان تقسیم کردیم و به هر هیات حدود 20 میلیون و حتی برخی هیات ها 100 میلیون تومان پرداخت شد که در سالهای گذشته هر هیات حدود سه میلیون تومان از اداره کل اعتبار می‌گرفت. : در پرداخت اعتبارات به هیات‌ها حتی هزینه‌های اعزام‌ها که چند مورد آنها اعزام به خارج از کشور است نیز واریز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: از آنجایی که به توانمندی‌های جوانان اعتقاد داریم، لذا در نظر داریم تا فعالیت‌هایی که مربوط به حوزه معاونت جوانان استان هست را به سمن‌های این حوزه واگذار کنیم. خانه جوان کرمانشاه که بزرگترین ویکی از بهترین خانه های جوان ایران است، با اعتبار حدود هشت میلیارد تومان در مساحت دو هزار متر مربع و در هشت طبقه طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد. اعتبار احداث خانه جوان اسلام آبادغرب نیز تامین شده و پیمانکار در حال ساخت این خانه جوان است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام حذفی سازمان لیگ فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان