Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:22:38 GMT

هراس سرمربی السد از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۵۵۵

تسنیم : مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی السد قطر پرسپولیس را تیمی قدرتمند در خانه می‌داند. فریرا پس از پیروزی تیمش برابر پاختاکور گفت: «همچنان هدف سختی پیش‌رو داریم. رقبا قدرتمند هستند. اگر در بازی آینده پیروز شویم می‌توانیم صعود کنیم. به‌ویژه اینکه پس از بازی با الاهلی در دوحه راهی ایران می‌شویم و همه می‌دانند پرسپولیس در خانه با حضور تماشاگرانش چه تیم قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پنجشنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.


فیل فودن ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و کوین دی‌بروینه و خولیان آلوارز دو گل دیگر سیتی در دیدار برابر برایتون را به ثمر رساندند.


کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی از ارزش و اهمیت بسیاری برای شاگردان پپ گواردیولا برخوردار بود و حالا آنها توانستند با یک بازی کمتر از لیورپول بالاتر از این تیم در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و تنها یک امتیاز به آرسنال که یک بازی بیشتر از آنها انجام داده است فاصله دارند.

گواردیولا پس از بازی این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


گل دی‌بروینه با ضربه سر: از این که دوباره بخواهد این کار را امتحان کند بسیار استقبال خواهم کرد.


رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر فقط با آرسنال: اینطور نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد و در دو بازی متوالی شکست خورد ممکن است برای آرسنال هم رخ دهد و ممکن است این اتفاق برای ما هم بیفتد. چیزی که مهم است این است که ما هنوز در کورس حضور داریم. هنوز بازی‌های بسیاری تا پایان باقی مانده است.


تکرار قهرمانی: اتفاقی که در گذشته رخ داده است به این معنا نیست که ما می‌توانیم دوباره آن را در آینده تکرار کنیم. هنوز پنج بازی دیگر در لیگ برتر داریم و می‌دانیم که اختلاف بسیار کم است. باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. هر بازی نزدیک‌تر می‌شویم.


درخشش فیل فودن: چیزی که او می‌خواهد این است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. او به نسبت سنش قهرمانی در جام‌های زیادی را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است