Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:21:26 GMT

پیگیری مطالبات رهبری از دانشگاه ها باید جدی تر گرفته شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۵۸۸۳

پیگیری مطالبات رهبری از دانشگاه ها باید جدی تر گرفته شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه ها باید جدی تر گرفته شود، چرا که توجه به آنها و پیاده سازی شان در محیط دانشگاه آثار مثبت فرهنگی، اجتماعی،سیاسی و علمی فراوانی برای میهن اسلامی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در دیدار مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین با وی افزود: وی با بیان اینکه امروز باید به این باور برسیم که منویات امام زمان(عج) درحال اجرا توسط رهبر معظم انقلاب است،اظهار داشت: مطالبات رهبری در حوزه‌های مختلف دانشجویی و اساتید و دانشگاه‌ها و نهاد رهبری فراوان است بنابراین باید این موارد به صورت منسجم پیگیری و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: اگر نهاد رهبری بتواند حتی پنج مطالبه رهبری از دانشگاه‌ها را اجرایی کند و این گزارش کار را به رهبر معظم انقلاب داشته باشد می‌توان به آینده امیدوار بود و نباید عملکرد ما به گونه‌ای باشد که رنگ بی وفایی نسبت به مطالبات رهبری به خود گرفته بگیرد.
آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت کلان و کشوری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بسیار ارزشمند و انقلابی است، این موضوع حرکت در مسیر مطالبات رهبری را برای نهادهای رهبری در استان‌ها را هموار می‌کند.
امام جمعه قزوین افزود: نهاد رهبری فرصت بی بدیلی است که به برکت انقلاب ایجاد شد تا با جوانان و اندیشمندان و فرهیختگان بهتر ارتباط بگیریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: امروز شاهدیم سلایق و افکار و اندیشه‌های مختلفی به جوانان ما تزریق شده که این موضوع حوزه فعالیت ما را سنگین می‌کند، زیرا فضای شبهه پراکنی افزایش یافته و باید از این فرصت برای تبلیغ دین استفاده کرد.
وی گفت: نگاه ما این است که دانشگاه هم می‌تواند دشمنِ دشمن و هم دوستِ دوست باشد، این موضوع بستگی به نوع استفاده ما از ظرفیت این دانشگاه دارد.
امام جمعه قزوین گفت: گاهی ما در دانشگاه شاغل هستیم که این نوع عملکرد نمی‌تواند کمک حال باشد؛ بلکه زمانی که با نگاه رسالت طلبگی وارد میدان شویم می‌توانیم اثرگذار باشیم.
آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: روز اولی که ما با دغدغه شغلی و مالی کار خود را در دانشگاه آغاز کنیم باید این روز را روز آخر تاثیرگذاری و رسالت تبلیغی خود بدانیم، اما زمانی‌که کار برای رضای خدا باشد روزی خدا برای ما پربرکت خواهد بود.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه باید فرصت دانشگاه را برای تبلیغ دین جدی گرفت،اظهار داشت: زمانی‌که فرصت دانشگاه با مطالبات رهبری پیوند می‌خورد، می‌توان کار اثرگذار انجام داد؛ البته نگاه ما به رهبری باید از منظر یک ولی خدا و جانشین امام زمان(عج) و حاکم حکومت دینی باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: فضای هم‌افزایی بین نیروهای انقلابی در استان قزوین باید تقویت شود و نهادهای مختلف در استان به خوبی کمک کار و یاریگر یکدیگر باشند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماينده ولي فقيه در قزوين مطالبات رهبري دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است