Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - رئیس پیشین باشگاه بارسلونا که به پولشویی و فساد مالی متهم بود، از این اتهام مبرا شد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، دیوان عالی اسپانیا، ساندرو روسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا را از اتهام پولشویی تبرئه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسل کسی که قاضی پرونده او را به جرم فساد مالی به 6 سال حبس کرده بود، دو سال اخیر عمرش را در بازداشت پلیس سپری کرده بود. او به دریافت رشوه و مبلغی غیرقانونی از ریکاردو تیکسیرا،  رئیس رئیس فدراسیون فوتبال برزیل متهم شده بود. با این حال تمام اتهامات وارده به روسل به اثبات نرسید و طبق بندی در قوانین قضایی اسپانیا، این موضوع به سود رئیس سابق آبی‌و‌اناری‌ها تمام شد.

علاوه بر روسل، 5 تن دیگر از متهمان پرونده پول‌شویی 20 میلیون یورویی حق پخش 24 تا از بازی‌های تیم ملی فوتبال برزیل و قرارداد این تیم با شرکت نایکی نیز تبرئه شدند.

فوتبال جهان| بارسلونا با پیروزی خارج از خانه در فاصله 3 امتیازی تا فتح لالیگا قرار گرفت

روسل پس از پایان دوران ریاست خوان لاپورتا در بارسلونا در سال 2010 جانشین او شد و تا سال 2014 زمام امور این باشگاه را برعهده داشت تا اینکه به خاطر ماجرا فساد مالی در باشگاه بارسلونا برکنار و به حبس محکوم شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از رویترز، زلنسکی در سخنرانی شبانه خود گفت: این روز‌ها بسیار مهم است. باید تمرکز داشتبه باشیم. باید تقدیر ویژه‌ای از مبارزان تیپ ۱۱۰ مکانیزه ارتش به عمل آورد که امروز یک سوخوی-۲۵ دیگر روسیه را سرنگون کردند.

رئیس جمهوری اوکراین به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نکرد.

اظهارت شنبه شب زلنسکی در حالی است که وزارت کشور روسیه وی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد.

در پایگاه اطلاعاتی افراد تحت تعقیب و مورد پیگرد وزارت کشور فدراسیون روسیه آمده است: ولودیمیر الکساندرویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از مواد قانون کیفری تحت تعقیب است.

بنا بر گزارش این رسانه روس، در این پایگاه اطلاعاتی به جرمی که زلنسکی بر اساس تحت تعقیب است، اشاره نشده است.

پترو پوروشنکو رئیس جمهوری سابق، اولکساندر لیتویننکو دبیر شورای امنیت و دفاع ملی، میخائیل کووال وزیر دفاع سابق و والنتین نالیوایچنکو قانونگذار اوکراینی نیز در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفته‌اند.

رئیس جمهور روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) نیز عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشور‌های غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیارد‌ها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود