Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس هيئت مديره بانک صادرات ايران گفت: طرح «طراوت» به عنوان جديدترين خدمت به زنجيره توليد تا مصرف، هر دو بخش عرضه و تقاضا را مورد حمايت قرار مي دهد.
به گزارش خبرگزاري آريا، پرويز مقدسي در حاشيه بازديد از غرفه بانک صادرات ايران در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه با اعلام اين مطلب به خبرنگار روابط عمومي اين بانک، افزود: با تحقق افزايش سرمايه و استفاده از ظرفيت‌هاي ايجاد شده در سال «رونق توليد»، بانک صادرات ايران ضمن حمايت از بخشهاي مختلف اقتصادي، امکان پرداخت سود مناسب به سهامداران خود را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: بانک صادرات ايران از فرصت مناسب ايجاد شده در اين نمايشگاه براي عرضه تمامي ظرفيت‌هاي خود در راستاي خدمت به اقتصاد کشور استفاده خواهد کرد.
وي اظهار کرد: بانک صادرات ايران در حوزه پرداخت هاي الکترونيک با ارائه اپليکيشن « صاپ» به عنوان کامل ترين نرم افزار پرداخت، شرايط مناسبي را براي استفاده مشتريان و عموم هموطنان فراهم کرده است.
مقدسي توسعه خدمات و محصولات بيمه اي توسط بيمه سرمد را نيز مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکتهاي ابزاري بانک نيز هم‌راستا با اهداف کلان بانک خدمات متنوعي را تدارک ديده‌اند.
رئيس هيئت مديره بانک صادرات ايران تاکيد کرد: نتايج به دست آمده از تلاش‌هاي صورت گرفته در سال 97و مجموعه برنامه‌هاي راهبردي بانک در سال‌جاري موجب خواهد شد تا اين بانک به جايگاه مناسب هم در بازار سرمايه و هم در اقتصاد کشور ارتقاء يابد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد