Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:28:30 GMT

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۴۹۴

ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به سیل زدگان

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اخیر خود و تنی چند از نمایندگان تهران با جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، گفت: در این جلسه به بررسی مسائل کلان کشور و مشکلات منطقه پرداختنیم.

محمد کاظمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رویکرد دولت و مجلس و سایر نهادها و دستگاه‌ها در قبال سیاست‌های خصمانه ایالات متحده، حفظ انسجام و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی برای عبور از شرایط کنونی را بیش از هر زمان دیگر ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر بیان کرد: در این نشست تعهد دولت نسبت به پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی به روستاییان و تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی به ساکنین مناطق شهری که در سیلاب‌های اخیر خسارت دیده اند را در حل بخشی از مشکلات مربوطه مؤثر توصیف کردیم و خواستار تسریع بانک‌ها در پرداخت آن شدیم.

کاظمی با بیان اینکه با ابلاغ به بانک‌ها این امر در دو ماه آینده محقق می‌یابد، ادامه داد: حمایت از بخش تولید کشور را از دیگر اولویت‌های جاری دولت عنوان کرد و تلاش برای تحقق شعار "رونق تولید" را وظیفه‌ای عمومی قلمداد کرد که در این میان تکلیف بانک‌ها برجسته است.

نماینده مردم ملایر پیرامون این موضوع خواستار جلوگیری از صدور اجراییه علیه دریافت‌کنندگان تسهیلات در بخش تولید و حراج و واگذاری املاک ایشان که به عنوان وثیقه نزد بانک‌ها وجود دارد شد.

وی با اشاره به اینکه این مساله دغدغه جدی تولیدکنندگان است، عنوان کرد: جهانگیری قول داد این موضوع در هیأت دولت طرح و اقدام مقتضی درباره آن صورت گیرد.

کاظمی اظهارکرد: در دیدار با جهانگیری، وجود مسیر ارتباطی قدرتمند بین دولت و ملت برای انتقال شفاف اطلاعات را نیاز جدی دولت عنوان کردیم و فقدان سخنگو برای دولت را مورد انتقاد قرار دادیم و خواستار توجه به این مساله شدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!