Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار طلا و سکه تهران امروز، با روند افزایشی بسته شد. هرچند تا ظهر امروز، شاهد ثبات و عدم تغییر قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودیم. اما در ساعات پایانی بازار، بهای سکه تمام طرح جدید با رشد ۷۰ هزار تومانی معامله شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۹۸) نرخ‌های بازار با ثبات آغاز شد و این روند تا میانه روز ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس اطلاعات دریافتی از بازار طلا و سکه تهران، هم اکنون نرخ‌ها با رشد قیمت بسته شده است.  
بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز بهای اونس جهانی طلا به رقم ۱۲۷۲ دلار رسید و نرخ ارز نیز در محدوده ۱۳۹۰۰ تومان قرار داشت، اظهار داشت: بازار طلا و سکه امروز در حالی که با ثبات و بدون تغییر قیمت ها، ادامه داشت، به یکباره از حدود ساعت ۱۵ به بعد شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۷۰ هزار تومانی نسبت به ظهر امروز، به رقم ۴,۹۲۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴,۷۲۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲,۷۱۰,۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی ۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی به رقم ۹۵۵ هزار تومان رسیده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۴۰,۵۰۰ تومان معامله شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۱، ۹۱۰،۰۰۰ تومان می‌باشد که نسبت به میانه روز، ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.   به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز به رقم ۵۸۰ هزار تومان رسید.    

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه حباب سکه سکه تمام بهار آزادی سکه و طلا اونس طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد