Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:50:52 GMT

محموله کمک های اوقاف کردستان به مناطق سیل زده ارسال شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۷۲۲

محموله کمک های اوقاف کردستان به مناطق سیل زده ارسال شد

حجت الاسلام مصطفی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله که امروز به ایلام ارسال شد شامل یک تن برنج درجه یک از محل موقوفه مرحوم حاج میرمحمود حسینی شهرستان قروه بود.
وی افزود: این اداره کل به عنوان معین استان ایلام انتخاب شده و پس از ارسال این محموله در تلاش است کمک های بعدی را هر چه سریعتر از منابع مرتبط با نیات تهیه و به مناطق سیل زده ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اضافه کرد: اوقاف کردستان همواره در بحران های طبیعی با بهره گیری از ظرفیت موقوفات مرتبط یار و یاور هموطنان بوده و این کمک ها ارزش سنت حسنه وقف را بیش از پیش در کمک به نیازمندان نشان می دهد.
وی با اشاره به اهتمام اوقاف در اجرای مسئولیت اجتماعی بخصوص در ایام بحران یادآور شد: وقف سنت حسنه ای است که ثمره و بهره آن همواره به نیازمندان می رسد.
حجت الاسلام نوروزی گفت: استان کردستان نیز از گذشته تاکنون با دارا بودن موقوفات شاخصی در این زمینه حضور فعال داشته که یکی از این موقوفات موقوفه مرحوم حاج میر محمود حسینی در شهرستان قروه است که بیش از 100 سال پیش وقف شده اما ثمره آن هم اکنون در میان نیازمندان توزیع می شود.
وی تاکید کرد: خیرین و واقفان استان باید بیش از پیش در زمینه ثبت موقوفات جدید با نیات اجتماعی کوشا باشند زیرا که خدمات وقف پایان ناپذیر است و یک وقف کوچک می تواند سالها مورد بهره برداری قرار گیرد.
هم اکنون 2 هزار و 132موقوفه با 14 هزار و 714 رقبه متصرفی و 2 هزار و 941 رقبه غیر متصرفی در استان کردستان وجود دارد.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کردستان اوقاف و امور خیریه برنج سیل ارسال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه