Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:01:25 GMT

حضور سینماگران در بخش اجرا، اتفاق جذابی است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۸۱۰

حضور سینماگران در بخش اجرا، اتفاق جذابی است

تهران - ایرنا - شبنم مقدمی، بازیگر سینما، تفکیک جشنواره جهانی فیلم فجر را از بخش ملی اتفاق خوبی دانست که منجر به کیفیت بهتر هر دو جشنواره می شود.

شبنم مقدمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، در حاشیه بازدید از جشنواره جهانی فیلم فجر، درباره تفکیک جشنواره جهانی فیلم فجر از بخش ملی اظهار داشت: با تفکیک دو جشنواره، می توان با برنامه ریزی بهتری عمل کرد، همان طور که در طول سال های گذشته این اتفاق افتاد و توجه برگزار کننده ها به دو بخش تقسیم شد، این شکل از برگزاری، تمرکز برگزارکنندگان را روی اجرا بالاتر می برد و درنهایت کیفیت جشنواره هم در بخش ملی و هم بین المللی بالاتر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیگر سینما درباره حضور سینماگران در بخش اجرایی این جشنواره اظهار کرد: به نظرم خیلی اتفاق جذابی است، البته من متاسفانه امسال به دلیل مشغله کاری، امکان حضور در کنار دیگر همکارانم در این جشنواره نداشتم اما سال گذشته با میل و رغبت بسیار، در بخش پرزنتیشن و معرفی فیلم ها با مسئولان جشنواره همکاری داشتم.
مقدمی درباره دورنمای جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: به نظرم سال به سال این جشنواره از کیفیت بهتری برخوردار می شود به این دلیل که هر سال از تجربیات دوره قبل بهره مند می شود و این تجربیات به برگزاری بهتر آن کمک می کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که هر سال، شاهد اجرای بهتری از این جشنواره در ابعاد جهانی باشیم.
سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.
فراهنگ**9246**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره جهاني مقدمي فيلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی