Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:14:45 GMT

صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۶۹۸۳

صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست خبری، گفت: امروز هم جلسه مجمع بود و هم جلسه هیأت عالی نظارت. امروز باز هم در مورد مدت زمان مصلحت بحث شد. زمان در جلسه قبل ۱۰ سال تعیین شد اما دو نوع مصوبات مصلحتی وجود دارد که باید تعیین تکلیف می‌شد. برخی مرتبط با بودجه و برنامه بود که به ترتیت ۱ ساله و ۵ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه موضوعات همان زمان تعیین شده توسط مجلس است مگر اینکه مورد خاصی باشد.

وی افزود: برخی مصوبات مجلس مربوط به قرار دادهای بین المللی است که آنها هم از زمان ۱۰ سال مستثنی شدند و زمان آنها نیز همان زمان تعیین شده توسط مجلس خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مصوبه دیگر در مورد این بود که اگر زمان یک مصلحت تمام شود، باید به کجا اطلاع داد و چه اقداماتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه هیأت عالی نظارت بعد از جلسه مجمع برگزار شد که یکی از آنها موضوع خاک است. ابهام دیگر هیأت عالی نظارت در مورد ابهام در مورد توقف واحدهای آلوده کننده بود که باید توسط مجلس رفع ابهام شود. مجلس این موضوع را رفع کرده است ولی ابهام دیگری ایجاد شده که باید رفع شود.

رضایی اظهار داشت: موضوعات دیگر پایان دادن به مهلتی است که آمریکا برای خرید نفت ایران برای چند کشور قرار داده است و ترامپ فشار آورده تا دیگر از ایران خرید نکنند. این موضوع باعث می‌شود که ملت، دولت و باقی دست اندرکاران به استفاده از نفت کشور در صنعت به جای صادرات نفت خام بروند.

وی در پایان اظهار داشت: اگر صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم. این اقدام آمریکا یک اقدام اقتصادی تروریستی است. ضرر اصلی در این موضوع متوجه خود آمریکاست و ما اقدام متقابل انجام خواهیم داد.

ادامه دارد…

کد خبر 4599639

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟