Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:03:30 GMT

فرونشست زمین در خیابان امام خمینی (ره) قزوین

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۰۰۵

فرونشست زمین در خیابان امام خمینی (ره) قزوین

قزوین - ایرنا- سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از فرونشست زمین در کوچه عبد حسینی واقع در خیابان امام خمینی (ره) این شهر خبر داد و گفت: در جریان این حادثه، چاه واقع در این کوچه دچار افکن و قسمتی از زمین این منطقه دچار نشست شد.

به‌گزارش ایرنا روز چهارشنبه از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین،مهدی امینی ، افزود: با تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی مبنی بر افکن چاه بلافاصله اکیپ فوریتهای خدمات شهری این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مأموران سازمان مدیریت پسماند ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ، ایمنی لازم برای جلوگیری از رفت‌وآمد ساکنین، صحنه حادثه را برای اقدامات بعدی تحویل ماموران منطقه یک شهرداری قزوین دادند.
چندی پیش نیز نشست زمین در خیابان محمدیه قزوین مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد.
6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران