Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@19:32:39 GMT

سنجش عمومی مدیران مدارس آذربایجان شرقی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۲۴۸

سنجش عمومی مدیران مدارس آذربایجان شرقی آغاز شد

جعفر پاشایی با بیان اینکه طرح مزبور از ساعت 8 صبح تا 18 و در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت 12 برگزار می ‌شود، افزود: مقدمات اجرای این برنامه از اول اسفند 97 آغاز شده است و با تکمیل مراحل اجرایی بعدی در 31 مرداد ماه 1398 پایان می یابد.
وی در خصوص ابلاغ راهنمای برنامه نظام سنجش و توسعه شایستگی های عمومی و حرفه ای مدیران مدارس، گفت: اجرای سیاست کلی ایجاد تحول نظام آموزش و پرورش و استعدادیابی، گزینش، جذب و به کارگیری مدیران در سطوح مختلف بر اساس صلاحیت و شایسته سالاری متضمن بهره گیری از اسناد فرادستی و نظارت بر حسن اجرای دقیق بخشنامه و دستورالعمل های ابلاغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاشایی افزود: با توجه به نقش بنیادین سرمایه انسانی آموزش و پرورش در ارتقای کیفیت و کارآیی درونی و بیرونی نظام تعلیم و تربیت، ایجاد انگیزه برای کسب علوم و فناوری های متناسب با پیشرفت های علمی و ایجاد فضای رقابتی سالم برای مشارکت فعال آنان در فرایند آموزش و ارتقای توانمندی های شغلی و حرفه ای از جمله ضرورت های آینده است.
وی اضافه کرد: موفقیت در این امر تا حدود بسیار زیادی به کارآیی و اثربخشی مدیریت و رهبری سرمایه های انسانی بستگی دارد، به گونه ای که مدیر و رهبر به منزله قلب و روح سازمان است و بدون این مهم ادامه حیات سازمان ناممکن خواهد بود.
پاشایی ادامه داد: برنامه ای در خصوص نظام یکپارچه سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی تنظیم شده است و جامعیت، پویایی و استمرار، انگیزش و بهبود فرآیندها از اصول و ویژگی های حاکم بر اجرای برنامه است.
وی یادآوری کرد: توانمند سازی مدیران مدارس، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی، ایجاد فضای رقابتی و توسعه حرفه ای منابع انسانی آموزش و پرورش از اهداف و نتایج مورد انتظار این برنامه است.
پاشایی افزود: تشکیل جلسه استانی، معرفی مدیران تحت پوشش برنامه، استقرار کانون های ارزیابی، برگزاری جلسه تبیین، ابلاغ و اطلاع رسانی به مدیران مناطق مجری، اجرای سنجش عمومی، مصاحبه و سنجش اختصاصی، معرفی مدیران فاقد امتیاز، جمع بندی، ارزیابی نتایج اجرای برنامه و صدور گواهی مدیران واجد شرایط روند اجرای برنامه سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران حرفه ای مدارس است.
3038/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت سرمایه فناوری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف غفارزاده با بیان اینکه افتتاح سد قیزقلعه‌سی به عنوان مهمترین طرح مرزی شمال غرب کشور با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و الهام علی‌اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت، اظهار کرد: این طرح شامل توسعه سد مخزنی خداآفرین در ۱۹۶ کیلومتری پایین دست سد ارس با حجم ۱.۶ میلیارد مترمکعب، افتتاح سد بین‌المللی قیزقلعه‌سی و نهایتاً بهره‌برداری از کانال و شبکه پایاب به منظور آبیاری اراضی کشاورزی به وسعت ۷۴ هزار هکتار (۱۲ هکتار سهم آذربایجان‌شرقی و ۶۲ هزار هکتار سهم استان اردبیل) است که تماماً توسط دانش و توان فنی و مهندسی داخلی باز طراحی و اجرا شده است.

وی یادآور شد: احداث و بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تأمین آب اراضی شبکه پایین دست و رونق کشاورزی، اسباب توسعه اقتصادی منطقه و همچنین افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و توسعه گردشگری را فراهم خواهد آورد.

غفارزاده با اشاره به دستاوردهای مهم اجرای این طرح به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبیاری تحت فشار در منطقه گفت: اجرای این طرح موجب استفاده بهینه از منابع آب و خاک و تحقق حقابه‌های مرزی، تبدیل شیوه‌های سنتی کشاورزی به شیوه‌های مدرن و صنعتی و ساماندهی عشایر با افزایش درآمد خانوارها، ایجاد اشتغال برای ۴۰ هزار نفر و جلوگیری از مهاجرت و توسعه فعالیت صنایع جانبی و تبدیلی خواهد شد.

غفارزاده اضافه کرد: سد قیز قلعه‌سی در فاصله ۲۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر تبریز و در ۱۲ کیلومتری پایین دست سد مخزنی خداآفرین بر روی رودخانه ارس و در حد فاصل مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای بهره‌برداری مشترک احداث شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیچیدگی فنی و اجرای تجهیزات هیدرومکانیکال این پروژه خاطرنشان کرد: این سد از نوع خاکی با هسته رسی به طول تاج ۸۳۴ متر و ارتفاع ۳۷ متر و ۲ واحد نیروگاهی ۴۰ مگاواتی با انرژی قابل استحصال سالیانه ۲۷۰ گیگاوات ساعت در دو طرف است.

غفارزاده خاطرنشان کرد: طراحی این سد براساس سیلاب ۱۰ هزار ساله معادل سه هزار و ۴۴۰ مترمکعب بر ثانیه بوده که از طریق مجاری تخلیه‌کننده تحتانی و سرریزهای رادیال گیت در طرفین در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6098721

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز