Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:34:18 GMT

سپاه ارتباط 10 روستا در شهر بردسکن را برقرار کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۷۹۲۳

سپاه ارتباط 10 روستا در شهر بردسکن را برقرار کرد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي زميني سپاه از احداث دژي به طول 700 متر و برقراري راه ارتباطي 10 روستا در منطقه بردسکن استان خراسان رضوي براي مقابله با سيلاب در اين منطقه خبر داد‌.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني سپاه، سردار سرتيپ پاسدار محمد پاکپور افزود: اين دژ در منطقه دهان قلعه بردسکن و به طول 700 متر و عرض 4 متر و ارتفاع 3 متر احداث شده که هدف از آن جلوگيري از سيلاب در منطقه بردسکن و حومه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به اقدامات يگان هاي مهندسي نيروي زميني سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور براي مقابله با سيلاب يادآور شد : يکي ديگر از اقداماتي که انجام شده ترميم سيل بند هاي کنار جاده منطقه دهان قلعه بردسکن بوده است. همچنين لودرها و بولدوزرهاي گروه 47 سلمان نيروي زميني سپاه و قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در مناطق شرق و جنوب شرق کشور مشغول امدادرساني هستند.
پاکپور تاکيد کرد : نيروي زميني سپاه همچنين ارتباط بين 10 روستاي حومه شهر بردسکن با اين منطقه را برقرار کرده و تلاش ما ترميم سيل بند هاي اطراف منطقه بردسکن است.
وي با اشاره به اهميت اقدامات مهندسي نيروي زميني سپاه در منطقه شرق کشور به خصوص استان خراسان رضوي و سيستان و بلوچستان يادآور شد: آماده ايم تا هر زمان که لازم باشد هر اقدامي را براي مقابله با سيل و کمک به مردم عزيز شرق و جنوب شرق کشور انجام دهيم.
سيام*9612
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید اقبالی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن اظهار کرد: بند خاکی توسط مردم روستا برای آبگیری محلی باغات انجام شده بود که تذکرات لازم به آنان داده شده است.

به گفته رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن در پایین دست این بند خاکی کم عمق دو بند خاکی متعلق به این اداره در ۲ روستای کبودان و نظام آباد، آب رها شده را ذخیره و جمع آوری می‌کند.

کد خبر 6096603

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ارتباط بلوتوثی با فضا برقرار شد
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • اولین ارتباط بلوتوثی فضایی برقرار شد
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم