Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:09:51 GMT

تجلیل از معلمان باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۸۲۵۶

تجلیل از معلمان باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود

مومنی‌زاده با اشاره به در پیش بودن هفته معلم گفت: باید برنامه‌هایی گرامیداشت هفته معلم را با تامین منابع لازم و تجلیل از این قشر فرهیخته باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «میرشمس مومنی‌زاده» امروز (چهارشنبه،4 اردیبهشت) در جلسه آموزش و پرورش شهرستان رشت که در آستانه هفته معلم برگزار شد با تاکید بر ضرورت تجهیز فضاهای آموزشی به‌عنوان اولویت‌ شورای آموزش وپرورش استان گفت: در سال جاری باید با تشدید مصادیق هم‌گرایی، هم‌اندیشی و توسعه فضاهای آموزشی  گام‌های موثری در ارتقاء کیفیت آموزشی شهرستان برداشته تا شاهد تغییر و تحولات مثبت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان رشت بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال جوانان را اولویت شورای آموزش پرورش دانست و تاکید کرد: جوانان علاوه بر آموزش تئوری باید مهارت‌آموزی را سرلوحه کار خود قرار داده تا در اشتغال موفق شوند.

 

وی جلب مشارکت خواهران و خیرین مدرسه‌ساز را فاکتوری مهم در سال جاری اعلام کرد و افزود: علاوه بر این مهم، باید آسیب‌های اجتماعی جامعه را با اجرای برنامه های موثر فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مورد توجه ویژه قرار داد.

 

مومنی‌زاده با اشاره به در پیش بودن هفته معلم بیان کرد: باید برنامه‌هایی گرامیداشت هفته معلم را با تامین منابع لازم و تجلیل از این قشر فرهیخته باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار کنیم.

 

فرماندار رشت با تاکید بر این نکته که هزینه در تعلیم و تربیت، سرمایه گذاری است اظهارداشت: توسعه بدون وجود نیروهای توسعه‌یافته امکان‌پذیر نیست و نیروی توسعه‌آفرین با آموزش صحیح و تلاش معلمان پرورش می‌یابد.

 

 

 

 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم کانون های مساجد خسارت سیل استان بوشهر اردبیل کانون مساجد سپاه گرامیداشت هفته معلم تجلیل از معلمان فرماندار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند