Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس بر لزوم همکاری بانک صنعت و معدن در راه اندازی واحد‌های تولیدی غیر فعال تاکید کرد و گفت: واحد‌هایی که امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند باید با اغماض و نگاه ویژه حمایت شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در دیدار با مدیر عامل بانک صنعت و معدن، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را به عنوان سال رونق تولید نام گذاری کرده اند، گفت: بانک‌ها به عنوان یکی از گردانندگان اصلی اقتصاد کشور می‌توانند با یافتن راهکار‌های عملیاتی در رونق تولید و بهبود شرایط اقتصادی اثر گذاری جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بانک‌ها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی باید سود و زیان را در نظر بگیرند و از بازگشت تسهیلاتی که در اختیار متقاضیان قرار داده‌اند اطمینان حاصل کنند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تلاطمات موجود باید در همه بخش‌ها از جمله بنگاه‌های اقتصادی از اصول همیشگی برای دریافت سود به اندازه گذشته با ایثار و از خودگذشتگی گذرکنند.

رحیمی به پتانسیل‌های مختلف استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنایع وابسته به ویژه صنایع تبدیلی، وجود تقاضای مناسب برای مصرف و سرمایه گذاری، پتانسیل‌های معدنی و گردشگری اشاره و خاطرنشان کرد: هر یک از این توانمندی‌ها زمینه‌ای مناسب برای اقدامات اقتصادی است که با حمایت بانک صنعت و معدن به بهره وری و ایجاد ارزش افزوده و به تبع آن بهبود وضعیت اقتصادی می‌انجامد.

وی با بیان اینکه صنایع مختلفی به ویژه در دولت تدبیر و امید در استان فارس مستقر شده، بر لزوم‌حمایت از این صنایع تاکید کرد و افزود: بی تردید حمایت بانک صنعت و معدن از تولید در این صنایع؛ ایجاد اشتغال، بهره وری اقتصادی و در نهایت گذر از تنگنا‌های ایجاد شده در عرصه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار فارس تاکید کرد: مدیریت ارشد استان آمادگی هر گونه همکاری در زمینه سرمایه گذاری‌های مختلف از سوی بانک صنعت و معدن را دارد.

رحیمی بر لزوم همکاری بانک صنعت و معدن در راه اندازی واحد‌های تولیدی غیر فعال تاکید کرد و اظهار کرد: واحد‌هایی که امکان بازگشت به چرخه تولید را دارند باید با اغماض و نگاه ویژه حمایت شوند چرا که بی شک راه اندازی یکی از این صنایع از ابتدا هزینه‌ای به مراتب بیشتر از راه اندازی مجدد واحد‌های تعطیل شده دارد.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم، یادآور شد: در شرایط جنگ استفاده از فرمول‌ها و روش‌های معمول پاسخگو نیست بلکه باید روش‌هایی متناسب با این شرایط ویژه تدوین و عملیاتی شود.

وی از بانک‌ها خواست ضمن در نظر گرفتن سود و زیان خود روند پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کنند.
انتهای پیام/م

تاکید استاندار فارس بر لزوم همکاری بانک صنعت و معدن در راه‌اندازی واحدهای تولیدی غیر فعال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین