Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:31:43 GMT

شاکیان «پروژه رضوان» بخوانند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۴۹۰۷۹

رئیس پلیس آگاهی قم گفت: شاکیان پروژه مسکونی رضوان وعده‌های دروغین برخی افراد را در این زمینه باور نکنند و اطلاعات موثق را از مقام قضایی پیگیری کنند. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ احمد کرمی در نشست خبری که ظهر چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، در ارتباط با پرونده کلاهبرداری پروژه رضوان در قم اظهار کرد: متهم پرونده با تشکیل یک شرکت انبوه سازی از ۱۴۰۰ نفر در قم کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه این متهم یکی از کلاه‌برداران حرفه‌ای قم به شمار می‌رود و در روزهای پایانی سال گذشته توسط آگاهی دستگیر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر با نظارت مقام قضائی هر روز ۱۰ نفر از شاکیان خصوصی این پرونده به دادسرا مراجعه و از این کلاهبردار شکایت می‌کنند.
رئیس پلیس آگاهی قم، با اشاره به برخی وعده‌های دروغین برای دادن زمین و یا واحد مسکونی به طلبکاران گفت: هیچیک از وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود صحت ندارد و اخبار صحیح را در این زمینه از مقام قضائی پیگیری کنند.
لازم به ذکر است: با دستور ویژه دادستانی پروژه ۱۳۲ واحدی رضوان پلمپ و پرونده‌های شرکت انبوه سازی جهت تحقیق و جلوگیری از هرگونه سو استفاده توقیف و خرید و فروش در آن ممنوع شد.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پروژه رضوان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خیرمند پیش ازظهر سه شنبه در جریان بازدید از نقاط حادثه خیز ترافیکی شهر اراک اظهار کرد: هفدهم آذرماه سال گذشته، زیرگذر پروژه تقاطع غیر همسطح امام خمینی (ره) افتتاح شد همچنین در بهمن ماه پارسال، مسؤولان شهری وعده تکمیل پروژه تقاطع غیرهم سطح امام خمینی (ره) را تا پیش از اتمام سال دادند که تکمیل آن با گذشت یک‌ماه از سال جدید، همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی افزود: در بازدید اخیر از این پروژه، وضعیت نابسامان همزمان فعالیت کارگران با عبور خودروها از زیرگذر را شاهد هستیم که هر لحظه احتمال بروز خطر جانی برای کارگران وجود دارد که باید نسبت به آن تدابیر ویژه ای اندیشه شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: هر پروژه جاده‌ای که زیربار ترافیکی می‌رود مستلزم برخورداری از روشنایی، آسفالت و سایر پیش‌نیازهای عبور و مرور است که در خصوص این پروژه، این مهم به طور کامل رعایت نشده است و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مسئولیت کیفری و مدنی متوجه شهرداری خواهد بود.

خیرمند ادامه داد: امید است شهرداری در خصوص پیشبرد این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشد و مواردی نظیر آسفالت مطلوب، کانال‌های عرضی آب سطحی را با کیفیت مطلوب و مدت زمان سریع‌تری انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: انتظار است مسؤولان شهری در خصوص زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها، وعده واهی ندهند و اعتماد عمومی را خدشه دار کنند و تمامی اظهار نظرات و وعده‌های آنها باید براساس نظرات و اقدامات کارشناسی و تخصصی باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تاکید کرد: پیشبرد صحیح و بی نقص پروژه‌های شهری، ضرورتی بی بدیل است و شهرداری به عنوان دستگاه مسؤول در اجرای پروژه‌های شهری باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشد.

کد خبر 6086498

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن