Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی درخشان درباره نوسازی بیمارستان‌های فرسوده تأمین اجتماعی گفت: ۲ بیمارستان در شهر تهران در حال بازسازی هستند که مراحل ساخت  بیمارستان هدایت نهایی شده و با تجهیز امکانات تا بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بیمارستان فیاض بخش نیز که توسط شرکت خانه سازی تأمین اجتماعی در حال تکمیل است، احتمالا در هفته تأمین اجتماعی در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: بیمارستان‌های قائم‌شهر و ۱۷ شهریور  در مشهد نیز در حال نوسازی هستند؛ چراکه قدمت بیش از ۷۰ سال دارند و از ۳ سال گذشته ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی را اجرایی کرده‌ایم.

درخشان درباره توسعه برند میلاد در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی گفت: در شهرستان‌های بیرجند، ایلام، اهواز، مشهد و خوی بیمارستان‌هایی با برند میلاد در حال ساخت است و در تهران نیز بیمارستان بزرگ ۶۰۰ تختخوابی فوق تخصصی در جنوب تهران مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز شده است، ولی با توجه به کمبود منابع مالی  ساخت این بیمارستان با تاخیر مواجه شده است.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ما قصد داشتیم ۵ بیمارستان بزرگ از طریق فاینانس‌های خارجی در مشهد، تبریز، شیراز، یزد و تهران بسازیم که تبادل مالی آن دچار مشکل شده است و به دنبال راه‌حل‌های دیگر هستیم و این‌که از فاینانس‌های داخلی استفاده کنیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد حذف دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی گفت: در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی صد درصد دفترچه‌ها حذف شده است و بیمه‌شدگان با ارائه شماره ملی و کارت ملی می‌توانند خدمات درمانی را دریافت کنند و با مراکز درمانی طرف قرارداد نیز در حال مذاکره هستیم تا دفترچه‌های درمانی نیز در آنجا حذف شود.

درخشان خاطرنشان کرد: در این خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید همکاری‌های لازم را داشته باشد که به جدیت این موضوع را پیگیری‌ می‌کند و ما نیز مذاکراتی داشته‌ایم و به زودی دفترچه‌های درمانی در مراکز طرف قرارداد حذف خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان شهر تهران سازمان تامین اجتماعی درمان تامین اجتماعی مراکز درمانی درمان و آموزش پزشکی تأمین اجتماعی مهدی درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی