Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور توانمندسازی بنیاد علوی با تأکید بر اینکه بنیاد علوی تاکنون بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزایی در استان ها ارائه داده است، گفت: این تسهیلات در پی انعقاد تفاهم نامه با استانداران تصویب و پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، احمد حاج علیزاده شب گذشته(۴ اردیبهشت) در بازدید از شهرک اختصاصی آب معدنی شهرستان کوهرنگ که با حضور جمعی از مسئولین استان در این شهرستان برگزار شد، گفت: بنیاد علوی در راستای حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال تاکنون طرح های بسیاری را در سراسر کشور اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور توانمندسازی بنیاد علوی با اشاره به اینکه این بنیاد تاکنون بیش از سه هزار طرح اشتغالزایی در مناطق محروم کشور مصوب کرده است، افزود: از این تعداد برای بیش از 2 هزار و 900 طرح انعقاد قرارداد صورت گرفته است و در حال اجرا هستند.

 

وی تعداد اشتغال ایجاد کل طرح های تصویب شده در کشور را حدود 26 هزار و 500 نفر دانست و اظهار کرد: با تکمیل پروژه های در حال ساخت حدود 21 هزار نفر از این تعداد مشغول به کار می شوند.

 

حاج علیزاده با بیان اینکه سرمایه گذاران طرح های توانمندسازی و اشتغال روستایی فقط هشت درصد سود تسهیلات بانکی را پرداخت می کنند، تصریح کرد: پنج درصد از این سود را بنیاد علوی و پنج درصد را نیز معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری می پردازند.

 

معاون امور توانمندسازی بنیاد علوی با اشاره به اینکه این بنیاد تاکنون بیش از 40 مرکز درمانی در مناطق محروم کشور احداث کرده است، اضافه کرد: ساخت حدود یک هزار کلاس درس و برگزاری دوره های توانمندسازی دانش آموزان این مناطق نیز از دیگر فعالیت های این بنیاد است.

 

وی با تأکید بر اینکه بنیاد علوی تاکنون بیش از 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزایی در استان ها ارائه داده است، خاطرنشان کرد: این تسهیلات در پی انعقاد تفاهم نامه با استانداران تصویب و پرداخت شده است.

 

حاج علیزاده اجرای طرح های آبادانی و پیشرفت را از دیگر رویکردهای مهم بنیاد علوی در مناطق محروم و روستایی کشور خواند و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ها رونق اقتصاد مقاومتی، کاهش بیکاری، ارتقای معیشت اجتماعی و سطح امنیت و افزایش مهارت های کسب و کار است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان قم خسارت سیل استان بوشهر کانون های مساجد اردبیل کانون مساجد خبرگزاری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بنیاد علوی اشتغال روستایی چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال اشتغال زایی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز افزود: مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم افزود:  مسئولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر  در جهش تولید و ایجاد اشتغال  تلاش نمایند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد:  مسئولین باید پاسخگو باشند و درخصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد:جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند و با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در جهت اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایات رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحولات و پیروز یهای بزرگی ایجاد شده است و انشالله ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه اهواز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) افزود: باید همه ما از سیره و منش این امام همام الگو بگیریم و ایشان نقش بسزایی در ترویج مذهب آل الله داشته اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح نور اظهار کرد: از طرح نور فراجا باید حمایت شود  و بحث حجاب مهم است و مردم و همه  دستگاه‌ها کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی بایستند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با بیان اینکه  حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران  باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز  بیان کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته است و تمام قوانینی که  در غرب اجرا کردند همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور