Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بروجرد - ايرنا - رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي بروجرد گفت: عمليات اجرايي ساخت پل رو گذر رودکي با عقد قرار داد با پيمانکار جديد هفته آينده آغاز مي شود.

امين گودرزي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طرح نيمه تمام پل رو گذر رودکي با اعتبار 140 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني استانداري لرستان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با توجه به طولاني شدن عمليات احداث اين پل روگذر پيمانکار طرح قول مساعد داده تا اين طرح را تا پايان سال 98 به اتمام برسد.
رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي بروجرد بيان کرد: کار ساخت عرشه فلزي پل در کارخانه انجام و سپس به محل نصب در شهرستان حمل مي شود.
گودرزي اضافه کرد: اميدواريم تا با تخصيص اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد به بهره برداري رسيدن پل روگذر رودکي تا پايان امسال باشيم.
به گزارش ايرنا، پل روگذر رودکي به طول 300 متر بزرگ‌ترين پل روگذر شهري در استان لرستان، خيابان 45 متري شهرداري را به 45 متري بسيج متصل مي‌کند که با بهره‌برداري از آن ترافيک مسير رودکي که به دليل تردد به محور کمربندي، گلزار شهدا و آرامستان دارالسلام و همچنين وجود کارگاه‌هاي مکانيکي ايجادشده کاهش مي‌يابد.
عمليات کلنگ زني پل رو گذر رودکي سال 92 آغاز شد و قرار بود با اعتباري معادل 130 ميليارد ريال در 18 ماه احداث شود تا از بار ترافيکي خيابان‌هاي رودکي، 45 متري بسيج و بلوار شهرداري بکاهد و تردد در اين مسير پرتردد را روان‌تر کند.
7190/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد