Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز ۴ هفته مانده تا پایان بازی‌های لیگ برتر و در حالی که پرسپولیس به غیر از لیگ برتر درگیر لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم است، گمانه‌زنی‌ها برای فصل نقل و انتقالات آغاز شده.به گزارش بلاغ،دیروز اسامی ۳ بازیکن برای حضور در پرسپولیس مطرح شد و حتی بعضی منابع خبری از توافق پرسپولیس با این ۳ بازیکن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که بعد از جدایی عجیب از پرسپولیس و ناراحتی هواداران این تیم، حالا شایعه بازگشتش به گوش می‌رسد که با توجه به شرایط موجود بعید است این اتفاق رخ دهد. نفر دوم این فهرست میلاد محمدی مدافع چپ سرعتی تیم ملی و باشگاه احمد گروزنی روسیه است که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، ولی با توجه به سن میلاد و علاقه تیم‌های اروپایی مثل نیوکاسل و سلتیک، بعید است محمدی راضی به برگشت به ایران شود. نفر سوم هم محمدرضا حسینی وینگر تکنیکی ذوب‌آهن است که مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته، ولی خود این بازیکن خبر توافقش با پرسپولیس را تکذیب کرده است.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به ما گفت: هر بازیکنی دوست دارد به پرسپولیس بیاید. درست است که اسامی زیادی مطرح می‌شود، ولی در حال حاضر هیچ توافقی صورت نگرفته، چون وقتش نیست. تیم ما درگیر سه جام است و دیدار‌های حساسی را پیش‌رو دارد و تمرکز ما روی این بازی‌هاست.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!