Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:39:29 GMT

هفته ای برای تنفس زمین

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۳۷۲۳

هفته ای برای تنفس زمین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بمناسبت هفته زمین پاک، صبح امروز با حضور مهندس جمشیدی معاون فرماندار، مهندس شعبانی شهردار شازند، مهندس خلیلی نماینده اداره منابع طبیعی وپرسنل شهرداری شازند مسیر حد فاصل میدان بسیج بسمت ورودی شهر پاکسازی شد.

مهندس شعبانی شهردار شازند اظهار داشت:روز دوم اردیبهشت هر ساله به عنوان روز جهانی زمین پاک پاس داشته می‌شود و هدف از اجرای این برنامه آگاهی رسانی، ترویج فرهنگ حفاظت از زمین، جلوگیری از پراکندن زباله و دفع غیر بهداشتی زباله است که با مشارکت پرسنل شهرداری به منظور فرهنگ سازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است اولین بار جان مک کانل در سال ۱۹۶۹ با کمک گیلورد نلسون، روز زمین پاک را به یونسکو معرفی کرد. این روز برای افزایش آگاهی و قدردانی بشر از محیط زیست و کره زمین نامگذاری شده است.

در بسیاری از کشور‌ها روز ۲۲ آوریل هر سال، مصادف با ۲ اردیبهشت خورشیدی، روز زمین جشن گرفته می‌شود و ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در راستای حفظ و احترام به کره زمین به فعالیت‌های زیست محیطی می‌پردازند. لازم به ذکر است که این روز را یک بار در فصل بهار در نیمکره شمالی و یک بار در فصل پاییز در نیمکره جنوبی، گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ی

هفته زمین پاک به عنوان فرصت و بهانه‌ای برای پاک زیستن

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکسازی طبیعت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرش هاشمی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان، در بازی با شمس‌آذر قزوین در دقیقه 69 مسابقه به جای محمدجواد آزاده به میدان آمد و فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در آستانه گلزنی هم قرار گرفت، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و از کناره دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

هاشمی در سه بازی اخیر پیکان به عنوان جانشین به میدان آمده بود و در بازی با شمس‌آذر فرصت بیشتری برای حضور در زمین به او داده شد، او در بازی مقابل مس رفسنجان و هوادار در دقایق پایانی وارد زمین شد و در این مسابقه از دقیقه 69 به زمین آمد.

رضا عنایتی که علاقه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد، این بازیکن را در بازی‌های اخیر پیکان مورد استفاده قرار داده و با بیشتر کردن دقایق حضور او را به عنوان یکی از بازیکنانی که برای تغییر روند مسابقه استفاده خواهد کرد آماده حضور در زمین می‌کند.

مهاجم تیم پیکان در بازی شمس‌آذر نفوذ فوق‌العاده‌ای به داخل محوطه جریمه شمس‌آذر داشت و با سرعت بالایی که داشت مدافعان این تیم را سورپرایز کرد، اما ضربه محکم او دقت کافی را نداشت و با فاصله اندک از کنار دروازه جعفرپور به بیرون رفت.

آرش هاشمی اگر در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد، جایگاه خوبی در ترکیب پیکان پیدا می‌کرد و در سومین حضور لیگ برتری خود می‌توانست اولین گل خود را هم به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)