Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علی ارغون اضافه کرد: یگان‌های حفاظت و اکیپ‌های گشت حفظ کاربری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل منابع طبیعی،اداره کل محیط زیست، اداره کل حریم شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان فارس در امر حفاظت از اراضی کشاورزی و اراضی ملی ودولتی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این امر فرصت مناسبی را برای پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در حریم شهر و حفظ کاربری اراضی کشاورزی ایجاد کرده است.
ارغون بیان کرد: بر این اساس سه مورد از ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در سطح 3 هزار مترمربع از اراضی زراعی– باغی واقع در بخش مرکزی شهرستان شیراز قلع ‌و قمع شد و به حالت اولیه برگشت.

** اجرای احکام قضایی در زرقان فارس
ارغون همچنین گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی بخش زرقان شیراز تخریب شد.
وی افزود: 15 مورد مستحدثات غیرمجاز در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در این بخش قلع و قمع شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از مردم استان خواست به منظور حفظ و حراست از اراضی زراعی و باغی برای پایداری تولید محصولات کشاورزی قبل از هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی از ادارات امور اراضی شهرستان های استان استعلام بگیرند.
ارغون گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه اراضی زراعی و باغی با سامانه131امور اراضی استان تماس بگیرند و تخلفات مربوط را گزارش کنند.
ع.پ / 1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل منابع طبیعی استان فارس جهاد کشاورزی زمین کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس امور اراضی شهرستان گرگان گفت: دستور قضایی اجرای قطعی احکام قلع وقمع و تبصره ۲۰ ماده ۱۰۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی در منطقه توسکستان گرگان اجرا شد.

روح الله محمدی افزود:با تخریب این ساختمان‌ها ۵ هکتار زمین آزادسازی شد.

سال گذشته حدود ۴۰۰ پرونده قضایی برای تصرف و تغییر کاربری زمین بدون مجوز تشکیل شد که ۳۰۰ حکم آن اجرایی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس