Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:24:37 GMT

لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۰۱۸

لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی 5 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و روز معلم در سپاه و بسیج اظهار کرد: سپاه استان برای گرامیداشت این هفته ۳۰۰ عنوان برنامه درنظر گرفته که ۶۰ عنوان مربوط به بسیج فرهنگیان است و یکی از مهمترین برنامه‌ها به همایش حکمت مطهر اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به شهادت شهید مطهری و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری تئوری‌های نظام را پایه‌گذاری کرد و دشمنان شخصیت او را شناختند و با کوتاهی ما او را از ما گرفتند اما مباحث نطری و اعتقادث ایشان همچنان در روح جامعه جریان دارد.
وی تصریح کرد: لنگرگاه سپاه مسائل معنوی است. در زمان جنگ نرم نیز همین تفکر اعتقادی و ولایی سپاه را سرپا نگه داشت. سپاه یعنی اعتقاد، دین، اسلام و قرآن عملی شده که در آن مردانگی، ایثار، شجاعت و شهادت درون آن تبلور یافته است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اگر کسی بخواهد معنویت را از سپاه بگیرد چیزی باقی نمی‌‌ماند و دشمنان هم از این زاویه سپاه را نشانه گرفته است. هر چیزی که مقدس باشد، نیروهای سپاه و بسیجیان برای حفظ این قداست از آبرو، شخصیت، جان و مال خود می‌گذرند.
وی به برگزاری همایش حکمت مطهر اشاره کرد و افزود: این همایش برای تجلیل از زحمات پاسداران، بسیجیان و فرهنگیان در همه شهرستان‌ها تدارک دیده شده و در شهرستان زنجان با حضور حجت‌الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.
وی تجلیل از خبرنگاران و سرکشی از مربیان عقیدتی و مربیان فرهنگی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: بیش از ۶ هزار نشست‌ بصیرتی، اعتقادی، معرفتی و فرهنگی با حضور ۳۰۰ نفر از هادیان و مربیان با هدف پاسخ به سئوالات و شبهات فضای حقیقی و مجازی برگزار می‌شود.
بیگدلی محافل انس با قرآن را پایه‌های معرفتی سپاه خواند و افزود: در این هفته مسابقات ورزشی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا برگزار می‌شود و تیم‌های پزشکی برای درمان بیماران به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
وی در مورد اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده بیان کرد: زنجان به عنوان استان معین مازندران در شهرستان‌های جویبار و بابلسر و خوزستان شهرستان شادگان درنظر گرفته شده و بازسازی ۹۲ ساختمان تخریب شده نیز بر عهده زنجان است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج طلاب نیز با ۶۰ نفر در مناطق سیل‌زده حضور یافتند، تصریح کرد: در طول سال نیز در قالب برنامه‌های مختلف با حضور ۳۰۰۰ نفر در راستای تربیت و تعالی، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهیم.
وی هدف سپاه از نشست‌های بصیرتی را افزایش امیدواری مردم به انقلاب و نظام دانست و افزود: در این نشست‌ها دستاوردهای نظام در حوزه داخلی و خارجی برای مردم تبیین می‌شود. دشمنان در سال گذشته فتنه‌های متعددی را طراحی کردند اما مردم در ۲۲ بهمن‌ماه پاسخ پاسخ محکمی به توطئه‌ها دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه نشان داد که در آمریکا عقل، منطق و قانون حاکم نیست. بی‌شک آن‌ها پاسخ خود را از این یاوه‌گویی دریافت خواهند کرد و قدرت و توانمندی ایران همیشه برای آن‌ها ثابت شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان سپاه نشست بصیرتی فضای مجازی حکمت م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی