Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@01:28:30 GMT

باخت دایی به علی کریمی درنظرسنجی مارکا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۱۳۶

باخت دایی به علی کریمی درنظرسنجی مارکا

سایت روزنامه مارکا در یک نظرسنجی جالب اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هر کشور کرده است و از ایران سه گزینه در این نظرسنجی حضور دارند. علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا سه بازیکنی هستند که توسط سایت این روزنامه اسپانیایی انتخاب شده اند.

سرعت کریمی و استقامت دایی

علی کریمی مثل همه نظرسنجی های سال های اخیر از همان ابتدا توانست با آرای بالا با دو رقیب نامدارش فاصله بگیرد به طوری که در ساعت 18 روز گذشته تعداد آرایی که در سایت مارکا ثبت شده بود نشان می داد که کریمی با 77% در نزدیکی کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی در آن زمان تنها 14% آرا را به دست آورده بود و مهدی مهدوی کیا ؛ پسر نیک فوتبال ایران با 9% در رده سوم قرار داشت اما بعد از گذشت نزدیک به 20ساعت ، اتفاق جالبی در نظر سنجی رخ داده است. اگر الان یعنی در حدود ساعت 12:30 ظهر پنجشنبه به سایت مارکا سر بزنید خواهید دید که فاصله کریمی و دایی به طرز جالبی کاهش پیدا کرده است. برتری 77درصدی جادوگر حالا 57% است اما دایی با رشد 20 درصدی اکنون با 34% در تعقیب او است. مهدوی کیا اما کماکان همان 9% آرای کاربران سایت مارکا را به خود اختصاص داده است. این میزان آرا از میان 28330 رای کاربران به دست آمده است و به نظر می رسد تا پایان زمان نظرسنجی و با توجه به اطلاع رسانی رسانه ای در ایران، این تعداد به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

شما طرفدار کدام یک از این سه بازیکن هستید و به نظرتان از میان علی کریمی، علی دایی و مهدی مهدوی کیا کدامیک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی دایی دایی و کریمی مارکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد

به گزارش خبرآنلاین ،محسن کریمی معاون بین‌الملل بانک مرکزی در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی گفت: در این اجلاس زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو کنیم.

صدا و سیما در خبری نوشت:معاون بین‌الملل بانک مرکزی ادامه داد: روابط پایدار پولی – بانکی ایران و عربستان در دستور کار تهران و ریاض قرار گرفت.

او افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده ما صورت پذیرفت که در آینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

کریمی تاکید کرد: برای حج عمره در روزهای گذشته از منابع مسدودشده کشور مبالغی به کشور عربستان منتقل شد که علاوه بر حل مشکل حجاج، منابع کشور نیز آزاد شده است.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901485

دیگر خبرها

  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست