Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه۲۱ از آذین بندی گسترده معابر سطح این منطقه و برپایی دو جشن بزرگ منطقه ای به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش امتداد ، رحمانی شهردار این منطقه ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ همانند سنوات گذشته اقدام به برگزاری دو جشن بزرگ منطقه ای به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) با عنوان “جشن مهدوی” در روزهای شنبه و یکشنبه در میدان کمال الملک این منطقه و همچنین جشن های کوچک محله ای در سطح مساجد و سرای محله های ۱۳گانه ورودی غربی پایتخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه۲۱ در همین راستا افزود: با توجه به لطمات بسیاری که هموطنان ما در برخی از استان های کشور به علت بروز سیل متحمل شده اند؛ در حاشیه برگزاری “جشن مهدوی” در روزهای شنبه و یکشنبه در میدان کمال الملک نسبت به جمع آوری کمک های مردمی نیز ویژه هموطنان آسیب دیده از سیل در محل برگزاری این جشن اقدام خواهد شد.
رحمانی با بیان اینکه “میادین اصلی، معابر عبوری و بزرگراه های مواصلاتی سطح منطقه۲۱” نیز به صورت ویژه همزمان با خجسته اعیاد شعبانیه آذین بندی و نورپردازی شده، یادآور شد: تمامی معابر اصلی شامل بلوارها و خیابان های اصلی، محورهای بزرگراهی، ساختمان های ستادی و نواحی سه گانه، ورودی شهرک ها، میادین اصلی و شاخص و … با آذین بندی های نوری، ریسه های پارچه ای و همچنین نصب المان های نوری به استقبال اعیاد خجسته شعبانیه می رود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان