Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که با حضور چهره های سینمایی خارجی و داخلی از روز ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت در پردیس چارسو در حال اجراست؛ شهرداری منطقه ۱۱ تمهیداتی را برای میزبانی از شرکت کنندگان در جشنواره انجام داده است.

به گزارش امتداد ، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از روز ۲۹ فروردین در پردیس چارسو آغاز شده است؛ گفت: با توجه به این که بخش مرکزی شهر تهران میزبان مهمانان خارجی و داخلی شرکت کننده در این جشنواره است؛ تمهیداتی برای برگزاری مناسب این جشنواره انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان افزود: نصب المان های جشنواره فیلم فجر و اجرای تبلیغات محیطی شامل نصب پرچم در سطح محدوده و پل حافظ، نصب بنرهای پرتابلی حاوی تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی و نیز نصب بنرهای اسپیسی از جمله اقدامات این منطقه در حوزه حوزه زیبا سازی بوده است.

وی عنوان کرد: شست و شوی روزانه و پاکسازی مستمر محورهای منتهی به کاخ جشنواره در پردیس چارسو، ساماندهی و رفع سد معبر دستفروشان و بساط گستران در محل نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر بوده است.

شهردار منطقه ۱۱همچنین با توجه به وجود اماکن و جاذبه های گردشگری در بافت تاریخی حصار ناصری و طهران قدیم از فراهم کردن امکان بازدید مهمانان خارجی از مکان های تاریخی منطقه ۱۱ خبر داد و گفت:به منظور آشنایی مهمانان خارجی با معماری و هنر فاخر ایرانی طی هماهنگی های انجام شده امکان بازدید از برخی موزه ها و ابنیه ارزشمند فراهم شده است که در همین راستا نقشه ۲ زبانه فارسی – انگلیسی نیز تهیه و با هدف راهنمایی شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر در اختیار آنان قرار گرفت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2