Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستره احتمال اقدام بارسا برای خرید گریزمان را رد نکرد و حتی گفت اگر لازم باشد، پول خریدش را هم جور خواهند کرد.

طرفداری - جوردی مستره، نایب رئيس بارسلونا به شایعات پیرامون احتمال انتقال آنتوان گریزمان به این تیم واکنش نشان داد.

گریزمان 28 ساله که تابستان سال قبل با بارسا به توافق همه جانبه رسیده و فقط امضای قراردادش مانده بود، پس از صحبت با سیمئونه و هم تیمی‌هایش در اتلتیکو مادرید ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتی برای حفظ گریزمان رکورد دستمزد تاریخش را شکست و این ستاره فرانسوی را به عنوان سمبل پروژه جاه طلبانه‌اش معرفی کرد. مهم ترین هدف این پروژه رسیدن به فینال واندا مترو پولیتانو بود که محقق نشد تا گریزمان به گفته رسانه‌های اسپانیایی از جمله موندو دپورتیوو، نسبت به تصمیمی که سال گذشته در رد پیشنهاد بارسا گرفت، پشیمان شود و خواهان انتقال به نیوکمپ در تابستان پیش رو شود. 

به گزارش موندو دپورتیوو، جوردی مستره، نایب رئيس بارسلونا درباره گریزمان می‌گوید:

بحث میلیون‌ها دلار پول است. همواره گفته‌ایم که در بحث خریدها همواره احتیاط را در دستور کار قرار می‌دهیم و حالا هم زمان مناسبی برای صحبت از نقل و انتقالات نیست. وقتی زمانش برسد، ما در هیئت مدیره باشگاه با کادر فنی صحبت خواهیم کرد چون خرید بازیکن یک مسئله تک بعدی نیست و همه باید روی آن به توافق برسند. در خروجی‌ها هم وضعیت همین است. زمان تصمیم گیری درباره این قضیه خواهد رسید ولی اکنون با توجه به حضور تیم در هر سه جبهه، درباره هیچ بازیکنی صحبت نخواهیم کرد.

آیا بارسلونا پول کافی برای فعال کردن بند 120 میلیون یورویی گریزمان را دارد؟ اگر لازم باشد، منابع لازم را فراهم خواهیم کرد. در هیئت مدیره کسی به نام اسکار گرائو را داریم که کارش در اعداد و ارقام حرف ندارد و از حالا کارش را شروع کرده است. به لحاظ کیفی، در کیفیت گریزمان تردیدی نیست. اینکه ما علاقه‌ای به خریدش داشته باشیم و آیا منابع لازم برای جذب او وجود دارد، بحث دیگری است. قهرمانی در لالیگا؟ شخصا ترجیح می‌دادم با شکست اتلتی قهرمانی‌مان قطعی شود ولی کسب یک پیروزی در خانه و جشن گرفتن مقابل هواداران هم همیشه لذت بخش است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!