Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@01:56:16 GMT

برگزاری نشست هماهنگی افتتاح موزه ورزش با حضور وزیر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۱۷۸

برگزاری نشست هماهنگی افتتاح موزه ورزش با حضور وزیر

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست هماهنگی افتتاح موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان و عبدالحمید احمدی معاونین وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مسعود اشرفی، دکتر طالبیان، دکتر یاوری، دکتر صیرفی، ولدی و مسئولان شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست دکتر سلطانی فر گفت: راه اندازی موزه کار بسیار مهمی بود که با همت رضا صالحی امیری و همکارانش در حال انجام است و نقطه عطفی در ورزش کشور محسوب می‌شود.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولین اظهار کرد: اصل کار و مراحل راه اندازی موزه انجام شده است. راه اندازی موزه ملی ورزش کاری است که سالیان سال فقط حرفش به میان بوده و در نهایت با همت دکتر صالحی امیری و جمعی از دوستان در حال انجام است و با افتتاح آن اتفاق بزرگی رقم می‌خورد و به اعتقاد من نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود.

در این نشست گزارشات کوتاهی در خصوص چگونگی روند اجرایی کار ارائه گردید تا موزه بطور رسمی در آینده‌ای نزدیک افتتاح گردد.

کد خبر 4600159

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه ورزش مسعود سلطانی فر سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست