Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:56:36 GMT

گرامیداشت هفته سلامت در تالش و آستارا

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۳۴۳

گرامیداشت هفته سلامت در تالش و آستارا

آستارا - ایرنا - دانش آموزان مدرسه سمیه تالش با راهپیمایی و حمل نمادها و دست نوشته های حاوی شعارهای بهداشتی، هفته سلامت را گرامی داشتند و 2 هزار و 880 دانش آموز در آستارا سفیران سلامت شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه را شامل می شود و امروز (پنجشنبه) در پنجمین روز این هفته، دانش آموزان مدرسه سمیه تالش در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان حضور یافته و از سوی مسئولان این شبکه مورد استقبال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حرکت فرهنگی در جهت ترویج توجه به تغذیه و هوای سالم اجرا شد و کارشناسان بهداشت و درمان تالش، نقش دانش آموزان را به عنوان سفیران سلامت در میان خانواده ها مهم خواندند.
کارشناسان با ارائه نکات علمی و آموزه های بهداشت و سلامت، سفیران سلامت را به تلاش بیشتر در ارتقای آگاهی های عمومی از تغذیه و محیط زیست سالم فرا خواندند و به دانش آموزان، بسته های بهداشتی اهدا کردند.
32 هزار دانش آموز در 450 مدرسه تالش درس می خواند و این شهرستان با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در راستای ترویج فرهنگ سلامت و پیشگیری از بیماری ها در مدارس فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: امسال 6 دانش آموز مدارس دخترانه آستارا نیز در بخش استانی سومین دوره جشنواره سفیران سلامت در رشته های انشا و داستان نویسی رتبه های برتر را کسب کردند و به زودی طی آئینی در دهکده ساحلی انزلی تجلیل خواهند شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل می کنند.
7105 / 7106 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سفيران سلامت آستارا و تالش هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ برپایی غرفه‌های تغذیه سالم و ایستگاه مطالعه‌ی بهداشتی، نمایش و شعار‌های دانش آموزی از بخش‌های ویژه در این همایش با هدف ارتقای سطح سلامت فردی و همگانی کودکان و نوجوانان بود.
همچنین در این همایش از فرحناز قندپور منتخب مربی سلامت درکشور قدردانی شد.
به گفته‌ی فرحناز قندپور بستر‌های لازم در جهت آموزش همگانی دانش آموزان در حوزه سلامت و سبک زندگی سالم که از اهداف تشکیل سفیران سلامت است در مدارس مورد توجه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است