Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:02:44 GMT

روزانه 200 واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان می شود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۴۱۶

روزانه 200 واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان می شود

تهران - ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به فعالیت 25 هزار نفر نیروی انسانی در پروژه بزرگ مسکن مهر خاطر نشان کرد: روزانه بین 180 تا 200 واحد به متقاضیان در فازهای 8،11،9 و 5 واگذار می شود.

امیراله حقیقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای احتمالی واحدهای مسکونی توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس برطرف و واحدهای تکمیل شده به مالکان تحویل داده می شود افزود: 5 هزار و سیصد واحد مسکونی به متقاضیان واگذار و 8 پروژه روبنایی مسکن مهر پردیس روز شنبه(7 اردیبهشت) با حضور وزیر راه و شهر سازی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر خاطرنشان کرد: موقعیت مناسب شهر پردیس و تقاضای بالا برای واحدهای مسکونی و آغاز ساخت مترو برخی از دلایل افزایش قیمت مسکن در شهر پردیس نسبت به سایر شهرهای استان است.
حقیقی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت مسکن مهر در پردیس کاذب است اضافه کرد: جهش های غیر واقعی قیمت مسکن مهر را با نظارت بیشتر و اطلاع رسانی گسترده کنترل می‌کنیم.
فرماندارشهرستان پردیس با اشاره به تحویل 74هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان سال 98 اظهار داشت: نزدیک به 40 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 98 تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
حقیقی گفت: عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکن مهر امید پردیس با کلنگ زنی محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی و با حضور انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران و سایرمسئولان استانی و شهرستانی آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان پردیس با اشاره استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان پردیس اظهار داشت: شهرستان پردیس به دلیل نزدیکی به تهران و شرایط اقلیمی مناسب، ظرفیت بالای گردشگری و مجاورت با پارک فناوری پردیس با 260 شرکت دانش بنیان موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری است و به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ساخت پروژه‌های بزرگ ورزشی، فرهنگی، درمانی، زمین را با قیمت دولتی به آنها واگذار می کنیم.
حقیقی همچنین با اشاره به تعطیلی تنها بیمارستان شهر پردیس اظهار داشت: بیمارستان شفا پردیس به دلیل مشکلات مالی و اختلاف بین سهامداران این بیمارستان خصوصی تعطیل شده است.
فرماندار شهرستان پردیس گفت: بیمارستان خیریه 164 تختخوابی بومهن اواخر سال 97 توسط خیرین به وزارت بهداشت واگذار شده و در حدود 15 میلیارد تومان برای راه اندازی درمانگاه و اورژانس این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت تخصیص داده شده است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد افتتاح مسكن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است