Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی برنامه تلویزونی «برنده باش» در گفتگو با خبرنگار مهر خبر حذف این برنامه از کنداکتور این هفته شبکه سوم سیما را تأیید کرد.

«برنده‌باش» که هر هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت و در قالب طرح ۱۵ سال مبالغی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کرد، طی هفته گذشته به‌واسطه انتشار حکم فقهی آیت‌الله مکارم شیرازی مبنی‌بر شباهت سازوکار اجرایی این برنامه با «قمار» و حرمت پول اهدای به شرکت‌کنندگان تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای رسانه‌ای، یکی از مصادیق سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در نقد تولید برنامه‌های بخت آزمایی در رسانه ملی هم برنامه «برنده‌باش» شناخته شد که این شرایط باعث حذف این برنامه از کنداکتور شبکه سوم سیما شده است.

سرانجام پخش «برنده‌باش» و امکان بازگشت این برنامه به آنتن در هفته‌های آینده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

باید دید با توجه به دستور امروز عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما برای تجدیدنظر در ساز و کار حضور اسپانسرها در تلویزیون پخش برنامه «برنده باش» و دیگر برنامه‌های اسپانسرمحور تلویزیون در آینده چگونه خواهد بود.

کد خبر 4600188 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه سه سیما مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.   به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.   هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.   سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.   استعفا‌های قبلی   حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.   طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.   ایالات متحده به دلیل حمایت از رژیم اشغالگر به دلیل تجاوز مستمر به غزه که منجر به شهادت بیش از ۳۴ هزار شهروند فلسطینی شده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند مورد انتقاد فزاینده بین‌المللی و گروه‌های حقوق بشری قرار گرفته است.   رویترز گفت که با افزایش تلفات جنگی، گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.   نوامبر گذشته، بیش از هزار نفر از مقامات آژانس توسعه بین‌المللی ایالات متحده، وابسته به وزارت خارجه، نامه‌ای سرگشاده را امضا کردند که در آن خواستار آتش‌بس فوری شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام