Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@12:02:10 GMT

درمانگاه روستایی در بخش ترکمانچای میانه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۵۸۰۲

درمانگاه روستایی در بخش ترکمانچای میانه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در آیین افتتاح درمانگاه روستای ورنکش میانه که توسط خانواده مرحومه سلطانی با هزینه یک میلیارد ریال نوسازی شده است، با تاکید بر اینکه با توجه به فشارهای خارجی تقویت روحیه مشارکت بیش از گذشته ضروری است، افزود: مشارکت اهالی این روستا، الگویی برای دیگر روستاهای شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مشارکت مردم در اجرای طرح ها و انجام امور خیر را مایه دلگرمی مسئولان دانست و گفت: مشارکت مردم، نشانگر اعتماد به مسئولان است و این امر باعث می شود با قدرت در جهت رفع مشکلات و نیازمندی ها تلاش کنیم.
مشایخی با بیان اینکه تامین امکانات تکمیلی درمانگاه ورنکش در برنامه است، بر نگهداری و حفاظت از پروژه های افتتاح شده تاکید کرد و افزود: نگهداری پروژه ها و امکانات، چه از محل خیران یا اعتبارات دولتی ضروری است و همه باید در این مورد احساس مسئولیت کنند.
فرماندار میانه تامین آب شرب روستایی و ساماندهی وضعیت راه های روستایی را از اولویت های اجرایی شهرستان در سال جدید برشمرد.
7231/3071 /6132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خانواده افتتاح روستایی میانه درمانگاه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد