Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:05:23 GMT

استخوان های سوخته شهید مجید قربانخانی در آغوش مادر+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۲۱۹

استخوان های سوخته شهید مجید قربانخانی در آغوش مادر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مادر شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال مفقودی فرزندش در سوریه، استخوان های نیم سوخته او را در آغوش گرفت. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مادر شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال مفقودی فرزندش در سوریه، امروز، پنجشنبه چهارم اردیبهشت با پیکر مطهر او دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر این شهید مدافع حرم پیش از آغار وداع مردمی در معراج شهدای تهران در دیدار خصوصی با بقایای به جا مانده از پیکر فرزندش، استخوان های او را در آغوش گرفت و برایش لالایی خواند.

این مادر شهید خطاب به حاضران در این وداع خصوصی گفت: استخوان های فرزندم سوخته است. این آثار سوختگی راببینی و دیگر نگویید که مدافعان حرم برای پول رفتند.

ورود پیکر شهید قربانخانی به مشهد مقدس +فیلمپیکر مطهر شهید مجید قربانخانی به کشور بازگشت

فیلم سخنان جانسوز مادر بر بالین فرزند در ادامه قابل مشاهده است:

شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ماه 1369 در محله یافت آباد تهران بود. شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ماه 1369 در محله یافت‌آباد تهران بود، تک‌پسر خانواده و لوتی‌مسلک بود که کنار پدرش در بازار کار می‌کرد و سفره‌خانه‌ای نیز در محله یافت‌آباد داشت. وضع مالی خوبی داشت و از این بابت همیشه به نیازمندان کمک می‌کرد. برخی اخلاق‌های خاص و خالکوبی روی دستش باعث شده بود او را با نام مجید سوزوکی مدافعان حرم یا حر مدافعان حرم یاد کنند. او در 21 دیماه سال 94 به همراه همرزمانش همچون شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان سوریه به شهادت رسیده و مفقود الاثر شد.

شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال از شهادتش به وطن بازگشت. هویت شهید مجید قربانخانی که بیش از 3 سال پیش  در خان طومان به شهادت رسید توسط گروه های تفحص شهدا کشف و توسط آزمایش دی ان ای شناسایی شد

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغوش مازندران برای بهار/ از شهر پله ای تا جادوی سورت

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: مازندران دارای جاذبه‌های بکر و رویایی است که در تمامی فصل‌ها و روزهای مسافران را به خود می‌خواند تا از این نعمت‌های خدادادی بازدید کنند.

مازندران به عنوان نگین ایران زمین به چهار فصل گردشگری معروف است و گردشگری در آن روز و ماه نمی‌شناسد و همه زمانی شده است. وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد و فراوان این استان را مهد گردشگری تبدیل کرده است.

آمارهای مرکز مدیریت راه‌های مازندران طی روزهای گذشته و امروز حکایت از روانه شدن شمار بالای مسافران از گوشه و کنار ایران زمین به استان ساحلی و جنگلی مازندران است تا ایام نوروز را از طبیعت زیبای استان لذت برند.

جاده‌های پرجاذبه و توریستی کندوان، هراز و سوادکوه با پیچ و خم‌های کوهستانی اما باصفا، پل تاریخی ورسک، دشت‌های زرد کلزا، شالیزارهایی که از خواب زمستانی بیدار شده‌اند و چشمه‌های هزاررنگ و طبیعی نظیر سورت نوروز را برای هر ایرانی دلپذیرتر خواهد کرد.

تالاب‌های سحرآمیز با چشمه‌های آبگرم و معدنی، تله کابین، جنگل سبز و از خزان برگشته هیرکانی، کاخ‌های تاریخی، موزه‌ها، اسکله‌های بندری و تفریحی و باغ‌های سبز، مازندران را به محلی پرجاذبه برای سفرهای نوروزی بدل کرده است.

چشمه هزار رنگ باداب سورت

چشمه هزاررنگ باداب سورت که عنوان دومین اثر طبیعی و ملی ایران را بعد از کوه دماوند به خود اختصاص داده است، از جمله مناطق دیدنی مازندران به شمار می‌رود. این چشمه بکر و رویایی در بلندای هزار و ۸۴۱ متری از دریا قرار دارد و اطراف آن پوشیده از درختچه‌های زرشک وحشی است و چشمه‌هایی با آب‌هایی متفاوت از نظر رنگ، بو، مزه و حجم آب، به انتظار طبیعت گردان بهاری نشسته است.

این چشمه در جنوب شهر ساری دارای آوازه جهانی است و چشمه‌های پلکانی که قدم زدن در آن پله پله به سوی آسمان کشیده شده است. ۱۴ چشمه بی نظیر با رنگ‌های مختلف که عمیق‌ترین قسمت آن به ۹۶ متر می‌رسد و در دامن زیبای طبیعت واقع شده است.

طبل نوروز با آغاز سفرهای در مازندران و دیگر مناطق به صدا در آمد و متولیان امور تاکید می‌کنند که شرایط و بسترهای برای میزبانی مسافران فراهم است. بیش از سه هزار روستا در مازندران وجود درد و برخی از روستاها به عنوان هدف گردشگری شناسایی شده است و هرساله بخشی از مسافران نوروزی به این مناطق سفر می‌کنند.

شهری پله‌ای ایران

شهر پل سفید اولین شهر ورودی به استان مازندران از محور تهران- فیروزکوه- سوادکوه به ساری بوده که شهر پله‌های ایران نام گرفته است.

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول
  • مادر شهید در نی ریز آسمانی شد
  • آغوش مازندران برای بهار/ از شهر پله ای تا جادوی سورت
  • درگذشت مادر شهید در نی ریز
  • درگذشت مادر شهید علوی در دزفول
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید موسی عبدالعلی در شهرستان تالش
  • مادر شهید علیرضا همتایی به فرزندش پیوست
  • آسمانی شدن مادر شهید فومنی