Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:07:43 GMT

استخوان های سوخته شهید مجید قربانخانی در آغوش مادر+فیلم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۶۲۱۹

استخوان های سوخته شهید مجید قربانخانی در آغوش مادر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مادر شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال مفقودی فرزندش در سوریه، استخوان های نیم سوخته او را در آغوش گرفت. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مادر شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال مفقودی فرزندش در سوریه، امروز، پنجشنبه چهارم اردیبهشت با پیکر مطهر او دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر این شهید مدافع حرم پیش از آغار وداع مردمی در معراج شهدای تهران در دیدار خصوصی با بقایای به جا مانده از پیکر فرزندش، استخوان های او را در آغوش گرفت و برایش لالایی خواند.

این مادر شهید خطاب به حاضران در این وداع خصوصی گفت: استخوان های فرزندم سوخته است. این آثار سوختگی راببینی و دیگر نگویید که مدافعان حرم برای پول رفتند.

ورود پیکر شهید قربانخانی به مشهد مقدس +فیلمپیکر مطهر شهید مجید قربانخانی به کشور بازگشت

فیلم سخنان جانسوز مادر بر بالین فرزند در ادامه قابل مشاهده است:

شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ماه 1369 در محله یافت آباد تهران بود. شهید مجید قربانخانی متولد مرداد ماه 1369 در محله یافت‌آباد تهران بود، تک‌پسر خانواده و لوتی‌مسلک بود که کنار پدرش در بازار کار می‌کرد و سفره‌خانه‌ای نیز در محله یافت‌آباد داشت. وضع مالی خوبی داشت و از این بابت همیشه به نیازمندان کمک می‌کرد. برخی اخلاق‌های خاص و خالکوبی روی دستش باعث شده بود او را با نام مجید سوزوکی مدافعان حرم یا حر مدافعان حرم یاد کنند. او در 21 دیماه سال 94 به همراه همرزمانش همچون شهید مصطفی چگینی، شهید مرتضی کریمی و شهید محمد آژند در خان طومان سوریه به شهادت رسیده و مفقود الاثر شد.

شهید مجید قربانخانی بعد از گذشت سه سال از شهادتش به وطن بازگشت. هویت شهید مجید قربانخانی که بیش از 3 سال پیش  در خان طومان به شهادت رسید توسط گروه های تفحص شهدا کشف و توسط آزمایش دی ان ای شناسایی شد

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی معراج شهدا شهدای مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد